بعد از ماه ها انتظار اپل در کنفرانس مطبوعاتی گوشی آیفون جدید و ساعت هوشمندش را معرفی کرد، انتظاری که با معرفی بزرگ ترین آیفون و هوشمندترین ساعت تاریخ به پایان رسید

 

تهران-ایسکانیوز:  اپل بعد از ماه ها شایعه در نهایت جدید ترین مدل آیفون را در کنفرانس مطبوعاتی خود معرفی کرد. آیفون جدید در دو مدل 6 و 6 پلاس با صفحه نمایش 4.7 و 5.5 اینچی طی روز های آینده به صورت جهانی عرضه خواهد شد. آیفون 6 و 6 پلاس هر دو از پردازنده 64 بیتی A8 استفاده می کنند . طبق اطلاعات منتشر شده در کنفرانس مطبوعاتی اپل، آیفون 6 با وضوح تصویر 1344 در 750 و مدل 6 پلاس به صورت تمام HD خواهند بود. ضخامت دو مدل جدید به ترتیب 6.9 و 7.1 میلیمتر است که در مقایسه با مدل های قبلی (7.5 میلیمتر) کاهش قابل توجهی پیدا کرده. اپل در ادامه به این موضوع اشاره کرد که آیفون 6 با دوربین 8 مگاپیکسی همراه خواهد بود که از فناوری های جدیدی در زمینه عکسبرداری استفاده می کند. دوربین جدید این توانایی را در اختیار دارد که به صورت تمام HD و 60 فریم فیلم برداری کند. در کنار این موضوع آیفون 6 همچون مدل قبلی این امکان را در اختیار کاربر قرار می دهد که به صورت 240 فریم از فیلم برداری به صورت آهسته استفاده کند. در نهایت بایستی به این موضوع اشاره کرد که آیفون 6 از فناوری NFC برای اولین بار در این سری تلفن همراه استفاده خواهد کرد و باتری جدید آن امکان مکالمه مداوم به مدت 14 ساعت را در اختیار کاربر قرار می دهد. اپل به صورت رسمی اعلام کرده که آیفون 6 با پایه قیمت 199 دلار (مدل 16 گیگابایتی و تحت قرارداد اپراتور ها) در 19 سپتامبر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.
health_fitness_large

از جمله دیگر موارد معرفی شده در کنفرانس مطبوعاتی اپل می توان به نسخه جدید سیستم عامل iOS و ساعت هوشمند اپل واچ اشاره کرد. بعد از تقریبا یک سال شایعه اپل واچ با ظاهری مربعی شکل و با بند های بسیار متنوع معرفی شد که مطمئنا می تواند هر سلیقه ای را هدف قرار دهد. این ساعت هوشمند به نسخه ای مخصوص از سیستم عامل iOS مجهز است که در ارتباط مستقیم با تلفن همراه شما قرار می گیرد. از جمله قابلیت های اپل واچ می توان به برنامه های مخصوص برای ورزش، پاسخ گویی به پیام های کوتاه و ایمیل، تماشای عکس و فیلم، پاسخگویی به تماس های تلفنی، استفاده از نقشه، NFC در راستای پرداخت الکترونیک و... اشاره کرد. اپل واچ طبق اطلاعات منتشر شده در ابتدای سال 2015 میلادی با قیمت 349 دلار عرضه خواهد شد.
کد خبر: 75682

وب گردی

وب گردی