پورشه، این بار با دو چرخ وارد میدان می‌شود

اولین موتورسیکلت پورشه با نام "618" که به طور مستقیم از مدل 911 توربو الهام گرفته است، در مرحله طراحی قرار دارد و به گفته این شرکت در آینده‌ای نزدیک وارد بازار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، این محصول به طرز بسیار ملموسی از مدل 911 الهام گرفته است و همانند سایر محصولات این شرکت ظاهری بسیار اسپرت و چشمگیر دارد و این در حالی است که طراحی بدنه این موتورسیکلت از سایر محصولات بازار بسیار متفاوت است.

یکی از نکات جالب درباره این موتورسیکلت هیبریدی بودن آن است. باتری‌های این مدل در مرکز ثقل آن قرار دارند که موجب افزایش تعادل این موتورسیکلت در سر پیچ‌ها می‌شود. شارژ باتری‌ها از در‌ب‌های کناری تعبیه شده در بدنه آن انجام می‌گیرد که برگرفته از خودرو‌های شرکت کننده در مسابقات اتومبیلرانی "Le Mans" فرانسه است.

از ویژگی‌های چشمگیر این محصول کنسول مرکزی این موتورسیکلت منحصر به فرد است. این کنسول دارای یک صفحه نمایش لمسی است که چیز‌هایی مانند حالت‌های مختلف رانندگی، میزان باد لاستیک‌ها و غیره را از آنجا می توانید کنترل کنید.

همچنین می‌توان توسط گوشی‌های اندرویدی و آیفون، این موتورسیکلت را کنترل کرد و اطلاعات ضروری مانند شارژ باقیمانده موتورسیکلت و نزدیک‌ترین ایستگاه شارژ را بر روی گوشی خود داشته باشید و این در حالی است که می‌توانید از موتورسیکلت به عنوان یک شارژ بی سیم برای گوشی خود نیز استفاده کنید.

پورشه اولین خودروساز لوکسی نیست که وارد صنعت موتورسیکلت سازی می‌شود؛ همتای آلمانی او یعنی ب ام و، سال‌هاست که به ساخت موتورسیکلت می‌پردازد و موفقیت‌های بسیاری در این زمینه کسب کرده است.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:آرش محمدی

کد خبر: 757638

وب گردی

وب گردی