آغاز استانداردسازی خوابگاه‌های دانشگاه تهران از امسال

معاون دانشجویی دانشگاه تهران استانداردسازی خوابگاه‌های دانشجویی را از مهم‌ترین برنامه‌های این دانشگاه در سال 96 دانست و گفت: بر اساس این برنامه تمامی خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه تهران تعمیرات، نوسازی و استانداردسازی می‌شوند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر حسن به‌نژاد با اعلام این مطلب اظهار کرد: یکی از برنامه‌های شاخص معاونت دانشجویی دانشگاه تهران برای سال 96 استانداردسازی خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه است تا بر اساس این برنامه تمامی کمبودها و مشکلات خوابگاه‌ها از نظر تجهیزات، نوسازی و تعمیر برطرف شود، همچنین بر اساس این برنامه خوابگاه‌هایی که در رتبه‌های پایین‌تری قرار دارند، ارتقاء می‌یابند.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر همه برنامه‌ریزی ها در جهت آغاز برنامه استانداردسازی انجام شده است و این برنامه بطور جدی از تابستان سال آینده در همه خوابگاه‌های دانشگاه تهران اجرایی خواهد شد.

دکتر به‌نژاد گفت: با توجه به اینکه تعداد ساختمان‌های خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه تهران بسیار زیاد است، بنابراین بازسازی این برنامه‌ها بیشتر از یک سال طول می‌کشد؛ اما سعی می‌کنیم ساختمان‌هایی که در رتبه‌های پایین‌تری قرار دارند، در اولویت برنامه قرار بگیرند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران در پایان یادآور شد: بر اساس برآوردی که صورت گرفته است، انجام برنامه استانداردسازی و نوسازی خوابگاه‌های دانشجویی حدود 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد؛ این در حالی است که بودجه‌ای مجزا برای این برنامه به دانشگاه اختصاص داده نشده است و بخشی از این هزینه‌ها را از منابع داخلی تامین خواهیم کرد.

200/202

منبع:ایسنا

دریافت کننده: ناهید سمیعی

کد خبر: 757681

وب گردی

وب گردی