گوگل دعوتنامه مراسم ۲۹ فروردین خود را ارسال کرد: Google Earth جدید معرفی می شود

گوگل دعوتنامه مراسم روز هجدهم آوریل (۲۹ فروردین) را ارسال کرده که قرار است در آن از نسخه جدید سرویس گوگل ارث (Google Earth) رونمایی شود.

به گزارش ایسکانیوز، در نسخه کنونی سرویس گوگل ارث، می‌توانید سرویس دیگر این شرکت با نام Google Street Level را به خدمت بگیرید و در سرزمین‌های ناشناخته قدم بگذارید و با تصاویری ۳۳ بعدی، شهر‌های بزرگ دنیا را مشاهده کنید. در قسمت Maps Gallery حتی امکان مشاهده زمین لرزه‌ها و هواپیما‌هایی که در همان زمان در حال پرواز هستند نیز وجود دارد. معرفی نسخه جدید گوگل ارث در نزدیکی «روز زمین» اتفاقی نیست. هر ساله در تاریخ ۲۲۲ آوریل روز زمین گرامی داشته می‌شود.

برای رونمایی از Google Earth جدید به ما بپیوندید

در ماه نوامبر، سرویس واقعیت مجازی از گوگل ارث معرفی شد که هم‌اکنون برای سرویس steam هدست واقعیت مجازی htc vive در دسترس است. استفاده کنندگان این هدست می‌توانند در خیابان شهر‌های مختلف بدون اینکه مبل راحتی خانه خود را ترک کنند، قدم بزنند! یا حتی از روی محل‌های مشهور زمین پرواز کنند و در مرتفع‌ترین نقاط زمین بایستند.

گوگل ارث، برنامه‌ای است برای دریافت و مشاهده اطلاعات جغرافیایی جهان که توسط شرکت کی‌هول ساخته شده‌ که در آن زمان نقشه ۳۳ بعدی زمین نیز نامیده شد. نقشه‌های این برنامه با کنار هم قرار دادن تصاویر انتخاب‌ شده از تصاویر ماهواره‌ای و عکس‌برداری هوایی و سامانه اطلاعات مکانی ۳بعدیِ جهان به‌دست می‌آید.

با گوگل ارث و در فضای مجازی می‌توان به همه جای زمین پرواز کرد و تصاویر ماهواره‌ای، نقشه‌ها، پستی‌و‌بلندی‌ها و ساختمان‌های سه‌بعدی، کهکشان‌های خارج از جوّ زمین و ژرفای اقیانوس‌ها را مشاهده نمود. از دیگر امکانات این برنامه، جستجوی هتل‌ها، رستوران‌ها و دیگر اماکن مختلف است. هنوز اما مشخص نیست که در نسخه جدید این سرویس قرار است چه ویژگی‌های جدیدی اضافه شوند.

200/202

منبع: زومیت

دریافت کننده: ناهید سمیعی

کد خبر: 757698

وب گردی

وب گردی