2 پیروزی و یک شکست برای نمایندگان  والیبال ساحلی

دور مقدماتی رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی آسیا امروز (جمعه) آغاز شد و تیم‌های ملی الف و ب ایران 2 پیروزی و یک شکست تجربه کردند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان و زنان آسیا از امروز (جمعه) در تایلند آغاز شد.

دور مقدماتی این رقابت‌ها با حضور 32 تیم در 8 گروه برگزار می‌شود و تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله حذفی صعود می‌کنند.

تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران (بهمن سالمی و رحمان رئوفی) در نخستین مسابقه خود در دور مقدماتی به مصاف عمان یک رفت و 2 بر صفر مغلوب این تیم شد. ملی‌پوشان ایران در این مسابقه با امتیازهای 21 بر 16 و 21 بر 18 مغلوب عمان یک شدند.

تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران در دومین مسابقه خود به مصاف تیم سنگاپور رفت و 2 بر صفر با امتیاز مشابه 21 بر 10 این تیم را شکست داد تا نخستین برد خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا را به دست آورد.


همچنین تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران (عباس پورعسگری و آرش وکیلی) در نخستین مسابقه خود در دور مقدماتی این رقابت‌ها 2 بر صفر و با امتیازهای 21 بر 11 و 21 بر 14 نیوزلند را شکست داد.

تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران در دیگر دیدار دور مقدماتی به مصاف استرالیا می‌رود و تیم ملی ب ایران هم با تایلند و عمان 2 بازی می‌کند.


ملی‌پوشان ایران را رضا نائینی به عنوان مربی و حسین کرد به عنوان سرپرست در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

601

کد خبر: 757788

وب گردی

وب گردی