زاکانی:  برنامه دارم تا نفر نهایی جمنا باشم

زاکانی با بیان اینکه جمنا می خواهد در جهت بالا بردن اهداف و سیاست ها ، همه با هم هماهنگ باشند گفت: بنده برنامه دارم تا خود نفر نهایی جمنا باشم.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز مستقر در ستاد انتخابات کشور علیرضا زاکانی یکی از کاندیدای جبهه مردمی با حضور در وزارت کشور، در خصوص حضور خود در ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پایبندی به قانون گفت: قانون فصل الخطاب همه است و اگر کسی در جامعه توجه به قانون نداشته باشد عملا هیچ صلاحیتی برای پذیرش هیچ مسوولیتی در کشور نخواهد داشت.
وی گفت: بالطبع کسانی که پای در این مسیر می گذارند باید به قانون پایبند باشند و در همه شرایط و عرصه ها قانون را نصب العین رفتار خود قرار دهند.
زاکانی در پاسخ به این که با چه هدفی در این دوره از ثبت نام ریاست جمهوری حضور پیدا کردید، گفت: من برای تحول آمده ام و ساختن کشور و توانمند ساختن کشور با دستان خود مردم صورت دهیم.
وی در پاسخ به این که آیا شما به عنوان نامزد پوششی در این انتخابات شرکت کردید و گمانه زنی ها حاکی است که به نفع قالیباف کنار خواهید کشید، گفت: جمنا با برنامه ریزی هایی که انجام داده است می خواهد در جهت بالا بردن اهداف و سیاست ها همه با هم هماهنگ باشند و قرار است با نظرسنجی که انجام می شود اجماع آرای جمنا بر یک نفر مسجل شود.
وی در پایان گفت: بنده برنامه دارم تا خود نفر نهایی جمنا باشم.

خبرنگار: علی درخشان/تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 757819

وب گردی

وب گردی