قطع گاز ۱۴ جایگاه CNG غیراستاندارد در تهران

مدیرکل استاندارد استان تهران اعلام کرد که در جریان استانداردسازی جایگاه‌های CNG در این استان طی یک ماه اخیر انشعاب گاز ۱۴ جایگاه ناایمن و غیراستاندارد قطع شده است.

به گزارش ایسکانیوز؛ مسلم بیات با تاکید بر اجرای ضوابط و مقررات استانداردهای اجباری جایگاه‌های عرضه CNG و ایمن‌سازی و استانداردسازی این جایگاه‌ها به منظور تامین سلامت و ایمنی شهروندان، بیان کرد: در یک ماه گذشته بازرسان استاندارد با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران و شرکت گاز این استان انشعابات گاز جایگاه‌های دارای نواقص بحرانی در استان تهران قطع شد.

وی با اشاره بر اهمیت رعایت الزامات استانداردهای اجباری مرتبط با جایگاه‌های CNG، خاطر نشان کرد: مالکان کلیه جایگاه‌های CNG فعال در شبکه توزیع سوخت باید با تلاش در استانداردسازی تجهیزات مستقر در جایگاه‌ها و رفع نواقص جایگاه‌های تحت مالکیت برای اخذ گواهی تاییدیه مربوطه در سال جاری از طریق اداره کل استاندارد استان تهران اقدام کنند.

مدیرکل استاندارد استان تهران افزود: در غیر این صورت و در صورت داشتن نواقص بحرانی گاز جایگاه قطع و با متخلفان طبق مقررات برخورد می‌شود.

به گفته بیات، در طرح بازرسی ادواری جایگاه‌های CNG از آبان‌ماه پارسال تاکنون ۴۸ جایگاه توسط بازرسان استاندارد بازرسی شده و سایر جایگاه‌های استان نیز در طول سال جاری بازرسی ادواری می‌شوند.

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:آرش محمدی

402

کد خبر: 758056

وب گردی

وب گردی