مهندس پرسپولیس به دنبال ثبت رکوردی دیگر

پرسپولیس در این فصل رکورد‌های مناسبی را از آن خود کرده و اکنون چشم به تنها رکورد باقیمانده این فصل که بستگی به عملکرد مسلمان دارد دوخته است.

به گزارش ایسکانیوز، پرسپولیس در حال حاضر بیشترین برد را در فصل با 18 پیروزی به خود اختصاص داده‌اند و از این نظر رکورد بیشترین پیروزی از آن تیم در پایان فصل با توجه به فاصله 5 برده با نزدیک ترین رقیب خود از آن تیم خواهد بود.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ با 37 گل زده پشت سر استقلال تهران با 39 گل زده قرار دارند و چشم به گذشتن از رکورد گلزنی آبی‌پوشان در این فصل دارند و با توجه به رقبای باقیمانده امیدوار به جبران عقب ماندگی خود از این حیث البته با توجه به انگیزه‌های آقای گلی مهدی طارمی نیز هستند.

کمترین گل خورده نیز با تنها 10 گل و فاصله 12 گله با نزدیک‌ترین رقیب نیز آنها را به کسب عنوان برترین خط دفاعی امیدوار می‌کند.

محسن مسلمان اما امیدوار است عنوانی که فصل گذشته به این تیم با وجود درخشش امید عالیشاه و ثبت 12 پاس گل رسید را اینبار به خود اختصاص دهد تا تنها عنوان دور از دسترس نیز نصیب سرخپوشان شود.

هافبک موفق سرخپوشان در این فصل 7 پاس گل به نام خود کرده و در تعقیب ایمان مبعلی با هشت پاس گل قرار دارد و چشم به گلزنی وحید امیری، علی علیپور و خصوصا مهدی طارمی با پاس‌های طلایی‌اش دوخته تا نشان دهد او مهندس لیگ شانزدهم است. باید دید مسلمان در این خواسته‌اش موفق خواهد شد یا مبعلی و کاوه رضایی از او سبقت خواهند گرفت.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:آرش محمدی

602

کد خبر: 758162

وب گردی

وب گردی