مراسم تکریم و معارفه رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می شود

مراسم تکریم و معارفه دکتر مهدی محقق و دکتر حسن بلخاری به عنوان رؤسای قدیم و جدید انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، یکشنبه 27 فروردین ماه در محل انجمن برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز براساس خبر دریافتی، در این مراسم که با حضور سید رضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان حوزه فرهنگ، اساتید و شخصیت‌های علمی و فرهنگی برگزار خواهد شد، اعضای جدید هیأت مدیره این انجمن نیز معرفی می‌شوند.
مهدی محقق، استاد و چهره ماندگار زبان و ادبیات فارسی، ناصرخسرو پژوه معاصر و عضو پیوسته فرهنگستان زبان و ادب فارسی است که تاکنون آثار متعدد و ارزشمندی از وی در زمینه‌های مختلف از جمله ادبیات فارسی، تاریخ پزشکی و... اعم از تألیف، تصحیح و ترجمه انتشار یافته است.
استاد دکتر محقق، از پیشگامان پاسداشت و تکریم مفاخر علمی و فرهنگی است و طی قریب به پانزده سال ریاست بر انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، برگزاری بیش از یکصد و شصت مراسم بزرگداشت مفاخر و انتشار زندگینامه و خدمات علمی و فرهنگی آنان را در کارنامه فعالیت‌های فرهنگی خود دارد.

این مراسم روز یکشنبه 27 فروردین ماه ساعت 10:30 در دفتر انجمن آثار و مفاخر فرهنگی واقع در خیابان ولیعصر، پل امیربهادر، خیابان سرلشگر بشیری برگزار می شود.

دریافت کننده: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

502500

کد خبر: 758209

وب گردی

وب گردی