انسداد شریان قاچاق در جنوب و جنوب غربی کشور در دستور کار ناجا

فرمانده مرزبانی ناجا به بهره برداری از کریدور دریایی قاچاق کالا در حوزه دریایی کیش توسط قاچاقچیان اشاره کرد و گفت: بر اساس سیاست‌های کلان کشور در امرمقابله با پدیده شوم قاچاق، تقویت حوزه دریابانی کیش و انسداد شریان قاچاق در جنوب و جنوب غربی کشور در دستور کار نیروی انتظامی است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار قاسم رضایی در جلسه شورای تامین جزیره کیش اظهارکرد: براساس تدابیر فرمانده نیروی انتظامی، تمام رده‌های مرتبط در امر مقابله با قاچاق باید همسو حرکت کنند. امیدواریم با اشراف اطلاعاتی که ارتقا خواهد یافت بتوانیم مطالبه جدی مردم و مسئولان را به نتیجه برسانیم و در سال ۹۶ به بهترین نتایج در این هدف گذاری‌ها دست یابیم.

وی با بیان اینکه کلیه نهادها و سازمان‌ها باید در مسیر مقابله با قاچاق در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اقدام کنند، تاکید کرد: همکاری ارگانهای دولتی،خصوصی و اعضای شورای تامین در جزیره کیش در امر مقابله با این پدیده شوم بسیار تاثیرگذار است.

فرمانده مرزبانی ناجا در پایان بر ارتقای سطح تعامل و هماهنگی اعضای شورای تامین این جزیره با فرماندهی انتظامی ویژه کیش تاکید و خاطرنشان کرد: با همدلی و هم‌افزایی در حوزه‌های مختلف ماموریتی می‌توانید دریادلان مرزبانی ناجا را مورد حمایت قرار دهید تا این سربازان جان برکف در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال بتوانند با تمام توان ارائه خدمت کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، جلسه ویژه شورای تامین جزیره کیش با محوریت احصای راهکارهای مقابله با تجاوزهای مرزی و قاچاق کالا در آب‌های سرزمینی برگزارشد.

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / منتشر کننده: زهره حاجیان

700/308

کد خبر: 758223

وب گردی

وب گردی