"دوره های تخصصی آموزش داستان نویسی " در فرهنگ سرای سرو

​فرهنگ سرای سرو به منظور ارتقاء دانش شهروندان به اصول داستان نویسی "دوره های تخصصی آموزش داستان نویسی پیشرفته" را روزهای یکشنبه ساعت 15 برگزار می کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای سرو؛ دوره های آموزشی داستان نویسی پیشرفته با آشنایی ادبیات داستانی و شیوه های نگارش داستان در 10 ترم، 12 جلسه ای برگزار می شود، که در پایان هر ترم هنرجویان، در آزمون کتبی شرکت نموده، و در صورت کسب امتیاز کتبی موفق به شرکت در ترم های بالاتر می شوند.

طرح درس این دوره های براساس کتاب های آموزش داستان نویسی پیشرفته به قلم ابوالفضل درخشنده می باشد که هنرجویان در ترم اول به تفاوت های داستان با سایر قابل های نگارشی، ویژگی های فکر اولیه، روش های یافتن فکر اولیه و 13 زبان روایت آشنا و تسلط می یابند.(13 روایت برای اولین بار تدریس می شود.)

در این دوره ها هنرجویان در جشنواره های ادبی ای که برگزار می شود فرصت ارایه داستان داشته به گونه ای که از ترم سوم به بعد معمولا هنرجویان کلاس های داستان نویسی پیشرفته دارای، اثر چاپ شده می باشند و در پایان دوره اکثر هنرجویان دارای تعداد زادی اثر چاپ شده می باشند.

شرکت در جلسات نقد کتاب با حضور نویسندگان مطرح این فرصت را برای هنرجویان این دوره ایجاد می کند، تا داشته های خود را در معرض قضاوت بزرگان عرصه ادبیات داستانی قرار دهند.

ارائه مدرک معتبر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پایان دوره از ویژگی های اعتبار آفرینی و ایجاد سابقه فرهنگی برای هنرجویان است.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام می‌توانند به واحد آموزش فرهنگ سرای سرو واقع در خیابان ولی عصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی یکم مراجعه و یا با شماره 88881879 تماس حاصل نمایند.

دریافت کننده: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

502500

کد خبر: 758226

وب گردی

وب گردی