انتصاب جدید در کتابخانه ملی ایران

طی احکامی جداگانه از سوی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، سرپرست اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی و مشاور در امور بین الملل این سازمان منصوب شدند.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر رسیده، طی حکمی از سوی اشرف بروجردی، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، مظفر پاسدار شیرازی به‌ عنوان سرپرست اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی منصوب شد.

در حکم انتصاب آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی» منصوب می شوید. انتظار دارد با هماهنگی اینجانب و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود و با همکاری و همراهی معاونین، مدیران، مشاوران و کارکنان محترم سازمان، در انجام وظایف محوله مؤید باشید. از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون جناب عالی را آرزومندم.

همچنین در حکم دیگری از سوی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، صالح زمانی به عنوان مشاور در امور بین‌الملل منصوب شد.

در حکم انتصاب مربوطه آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «مشاور در امور بین الملل» منصوب می شوید. انتظار دارد با هماهنگی اینجانب و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود و با همکاری و همراهی معاونین، مدیران، مشاوران و کارکنان محترم سازمان، در انجام وظایف محوله مؤید باشید. از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون جناب عالی را آرزومندم.

دریافت کننده: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

502500

کد خبر: 758248

وب گردی

وب گردی