انتخاب مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان قائم مقام منطقه 3 آموزش عالی درحوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان قائم مقام منطقه 3 آموزش عالی درحوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر امیر حیدری مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان قائم مقام منطقه 3 آموزش عالی درحوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب شد.

گفتنی است در بخش هایی از حکم دکتر امیر حیدری که به امضای دکتر علی معینی رئیس شورای سیاست گذاری و مدیرکل تحول اداری و فناوری ارتباطات رسیده، آمده است: نظر به انتخاب و موافقت مدیران فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی منطقه؛ بدینوسیله جنابعالی به مدت دو سال به عنوان قائم مقام منطقه 3 آموزش عالی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت متبوع منصوب می شوید.

انتظار دارد با هماهنگی کامل با دبیر منطقه، نسبت به انجام وظایف محوله بر اساس شرح وظایف مندرج در دستورالعمل و شیوه نامه مناطق، اقدام شایسته مبذول فرمایید. امید است در سایه توجه خدای متعال و همکاری و همراهی مسئولان محترم دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، در کمک به تحقق اهداف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موفق و موید باشید.

خبرنگار: علی انوار

منتشرکننده: امین محمودی نیا

کد: 801

کد خبر: 758280

وب گردی

وب گردی