قرار گرفتن دو نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی در زمره دانشمندان یک درصد برتر دنیا

مدیر روابط عمومی و بین الملل دانشگاه محقق اردبیلی از قرار گرفتن دو نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی در زمره دانشمندان یک درصد برتر دنیا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر محمدتقی آل ابراهیم با اعلام این خبر، گفت: پروفسور حسین شایقی استاد گروه برق دانشکده فنی مهندسی برای سومین سال متوالی و پروفسور عباس نجاتی استاد گروه ریاضی دانشکده علوم دانشگاه محقق اردبیلی برای دومین سال متوالی بر اساس داده های منتشر شده از پایگاه طلایه داران علم تامسون رویترز(ISI) در زمره دانشمندان یک درصد برتر دنیا قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه پایگاه استنادی طلایه داران علم تامسون رویترز (ISI-ESI) به ارائه فهرستی از دانشمندان برتر دنیا می پردازد که بر اساس آخرین تحولات در شبکه علم بین الملل روزآمد می شود، افزود: مرجعیت علمی مبنای گزینش دانشمندان برتر در پایگاه طلایه داران علم است.

آل ابراهیم تصریح کرد: معیار انتخاب دانشمندان برتر بر اساس استنادهای صورت گرفته به تولیدات علمی آنها است و بر همین اساس دانشمندانی که توانسته اند بر اساس تحقیقات خود به بالاترین سطح اعتبار بین المللی دست یابند، بر اساس ارزیابی طلایه داران علم ISI در دسته دانشمندان یک درصد برتر دنیا قرار می گیرند.

خبرنگار: علی انوار

منتشرکننده: امین محمودی نیا

کد: 801

کد خبر: 758281

وب گردی

وب گردی