رهبر: مسکن اجتماعی برای اقشار کم درآمد قابل قبول است/مسکن مهر در رکود به سر می برد

عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان استان تهران گفت: ساخت و ساز مسکن اجتماعی با حجم انبوه، برای اقشار کم درآمد قابل قبول است.

ایرج رهبر در گفت و گو با ایسکانیوز درباره تاثیر ساخت و ساز مسکن اجتماعی در بازار گفت: مسکن اجتماعی به طور قطع تاثیر چندانی را در بهبود روند بازار مسکن ایجاد نمی کند اما می توان گفت که در صورت انجام ساخت و ساز با حجم انبوه، برای اقشار کم درآمد قابل قبول است.

وی درباره آخرین وضعیت مسکن مهر اظهار داشت: آخرین قرارداد مسکن مهر در پردیس بود که در دولت دهم راه اندازی شد و ساخت آن با پیشرفت زیادی همراه بوده اما اکنون این پروژه وارد دوران رکود شده است.

رهبر با اشاره به افزایش قیمت سیمان و تاثیر آن در ساخت و ساز گفت: به طور حتم این امر بی تاثیر در هزینه های ساخت و ساز نخواهد بود زیرا به تناسب آن هزینه های پیش رو با افزایش همراه می شود، بنابراین می توان گفت این افزایش قیمت علاوه بر اینکه باعث ایجاد مشکل در انجام ساخت و سازها شد به تبع منجر به طولانی شدن در ساخت و سازها شده است.

عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان استان تهران در پایان گفت: از ابتدای سال 96 تا کنون روند ازار مسکن ثابت بوده و به دلیل انتخابات پیش رو انتظار نمی رود که طی 6 ماه ابتدایی سال این بازار با تغییر و تحولی همراه شود.

خبرنگار: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 758327

وب گردی

وب گردی