برگزاری مراسم معنوی اعتکاف با حضور بیش از 10 هزار نفر از دانشجویان و کارکنان در دانشگاه آزاد اسلامی

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری پرشکوه مراسم معنوی اعتکاف در سراسر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: در این مراسم بیش از 10 هزار نفر از دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه حضور یافتند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علیرضا صامت معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی طبق سنوات گذشته اقدام به برنامه ریزی و ابلاغ بخشنامه برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در سال96، در سطح واحدها و مراکز دانشگاهی کرده است.

وی افزود: این مراسم معنوی با همکاری نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، ائمه جمعه شهرستان ها، سازمان تبلیغات اسلامی و سایر نهادها در مساجد جامع شهرستان ها به مدت سه روز از تاریخ 21 تا 24 فروردین برگزار شد.

دکتر صامت خاطر نشان کرد: در مجموع بیش از 10 هزار نفر در این مراسم شرکت داشتند که از این تعداد 365 نفر از اعضای هیات علمی، بیش از 9 هزار نفر دانشجو و 508 نفر از کارکنان حضور داشتند.

وی با اشاره به بخشنامه ابلاغ شده در این باره افزود: در این بخشنامه از تمامی واحدها خواستیم تا نسبت به ایجاد فضای تعامل و تفکر و هم اندیشی با معرفی الگوهای اخلاقی و رفتاری از قرآن کریم و عترت و استفاده از شخصیت های بزرگ اخلاقی نظام اقدام کنند. همچنین برگزاری مسابقات کتابخوانی، محافل انس با قرآن کریم، برگزاری مراسم ادعیه وارده در ایام البیض و ... از دیگر برنامه های اجرا شده در ایام اعتکاف در دانشگاه آزاد اسلامی به شمار می رود.

دریافت کننده و انتشار دهنده: آخوندی

200

کد خبر: 758360

وب گردی

وب گردی