اعتماد مردمی، سرمایه ارزشمندی برای نیروی انتظامی و دستگاه قضایی است

هیات اعزامی دادسرای نظامی تهران از یگان‌های انتظامی شهرستان پیشوا بازدید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد حاتمی سرپرست هیات اعزامی دادسرای نظامی تهران در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا با تاکید بر اینکه نیروی انسانی سرمایه اجتماعی هر سازمان را تشکیل می دهد، گفت: فرماندهان و مدیران با نظارت منطقی و مراقبت مستمر از کارکنان و توجه به مشکلات آنان می توانند از بروز جرایم و آسیب های سازمانی پیشگیری کنند.

وی برگزاری کلاس‌های آگاه سازی و صیانتی را اقدامی موثر و مفید در تامین سلامت اداری عنوان کرد و افزود: آگاه‌سازی و توسعه آموزش‌های کیفی و هدفمند در کنار پایبندی به ارزش‌های اسلامی، عامل موثر برای مصون ماندن منابع انسانی از تهدیدات و آسیب‌های زندگی شغلی و فردی است.

بازپرس دادسرای نظامی تهران در ادامه، توسعه امنیت و عدالت اجتماعی را محصول تعامل مثبت و سازنده دستگاه قضایی و انتظامی دانست و گفت: این تعامل افزایش احساس امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی را به ارمغان خواهد آورد.

وی اضافه کرد: افزایش احساس امنیت و ایجاد همکاری و اعتماد مردم با پلیس با مشارکت دادن مردم در تولید امنیت میسر خواهد بود و اعتماد مردمی به پلیس، سرمایه ارزشمندی برای نیروی انتظامی و دستگاه قضایی محسوب می شود.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی الگوی نظم و انضباط اجتماعی در جامعه محسوب می‌شود و باید به بهبود این روند با آموزش کارکنان توجه شود تا بتوانیم از وارد شدن هرگونه آسیب به این نیروهای خدوم جلوگیری کنیم.

در ادامه این دیدار، سرهنگ مصطفی علیزاده، فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا با قدردانی از تعامل مثبت و حمایت های دستگاه قضایی از ماموریت های نیروی انتظامی اظهار کرد: کارکنان انتظامی با خلوص نیت، پاکدامنی و اقتدار اسلامی و اخلاقی در خدمت تامین امنیت جامعه و افزایش احساس آرامش فردی و اجتماعی هستند.

در نهایت هیات اعزامی دادسرای نظامی تهران از یگان های انتظامی شهرستان پیشوا بازدید کردند.

منبع: ایسنا

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 758374

وب گردی

وب گردی