کونته: امیدوارم مدتی طولانی در چلسی بمانم؛ دوست ندارم شکست بخورم

کونته می گوید قهرمانی با چلسی فصلی فوق العاده را برای وی رقم خواهد زد و او از اوضاع تیمش در لیگ انگلیس رضایت دارد.

به گزارش ایسکانیوز، باشگاه چلسی با هدایت آنتونیو کونته هم اکنون با اقتدار صدرنشین جدول لیگ برتر است و این سرمربی ایتالیایی می گوید برنامه دارد تا مدت زیادی در لندن به کار ادامه دهد.

سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا در صحبت با اسکای درباره حضور در چلسی گفت:

امیدوارم مدتی طولانی در چلسی بمانم. سرمربیگری کار آسانی نیست و بسیار به نتایج بستگی دارد. دوست دارم که فکر کنم نتیجه ها مهم اند اما همه چیز نیستند. فکر می کنم سرمربیان هر روز کار مهمی دارند و قضاوت می شوند. فکر می کنم در طول بازی ها شور و احساس خودم و میلم برای شکست نخوردن را به نمایش می گذارم. نمی خواهم شکست بخورم. فکر می کنم مردم این شور من را درک می کنند. خوب است که هواداران چلسی با من خوشحال هستند.

در ابتدای ورودم نگران بودم چون ورود به موقعیتی متفاوت آسان نیست. انتقال ایده ها و فلسفه تان در جلسات تمرینی آسان نیست. همیشه تعهد و کار زیادی از بازیکنانم دیده ام. از کاری که در باشگاه انجام می دهیم و از اعضا و بازیکنان تیم راضی هستم. این اولین تجربه من در انگلیس بود و ورود به لیگ و کار با زبانی جدید آسان نبود. برای همین باید راضی باشم. در موقعیت خوبی هستیم و برای قهرمانی می جنگیم؛ اما راه طولانی است و باید حواسمان جمع باشد. تا اینجا فصل خوبی بوده است و امیدوارم به فصلی عالی بدل شود. صدرنشینیم و می خواهیم این جایگاه را حفظ کنیم. آسان نخواهد بود. می خواهیم به هدف برسیم و اگر این کار را بکنیم من و بازیکنان فصلی عالی داشته ایم. ما فصل را به عنوان تیمی که شانس زیادی نداشت شروع کردیم. اول می خواهم قهرمان شویم و بعد خواهم گفت که این پیروزی در کارنامه ام چه جایگاهی خواهد داشت.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده: پورعرب

602

کد خبر: 758505

وب گردی

وب گردی