حضور فعال دانشگاه آزاد اسلامی علوم دارویی در کنفرانس آسیالیکس ۲۰۱۷

مجله JPHS دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی با اختصاص ویژه نامه مقالات برجسته و منتخب حوزه دارو و سلامت کنفرانس آسیالیکس 2017 را منتشر می کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مجله JPHS دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی با اختصاص یک ویژه نامه برای مقالات برجسته و منتخب حوزه دارو و سلامت کنفرانس مذکور در نظر دارد علاوه بر حضور علمی، فرصتی را برای محققان این حوزه فراهم آورد تا آخرین دستاوردهای پژوهشی سیاستگذاری علم، فناوری و نوآوری صنایع دارویی را منتشر نماید.

کنفرانس آسیالیکس (Asialics) یکی از شاخه های کنفرانس سالانه گلوبلیکس (Globelics) است که محلی برای ملاقات و انکوباتوری برای پروژه های تحقیقاتی بزرگ می باشد و هر سال در مکان جدیدی برگزار می گردد.

هدف آسیالیکس کشف و توسعه مفهوم یادگیری، نوآوری و ایجاد صلاحیت به عنوان یک چارچوب تحلیلی و تحریک برای ایجاد استراتژی یا اقتصاد مبتنی بر دانش در آسیا است. در آسیالیکس مسائل جالب در مورد آن چه که در کشورها و شرکت های آسیایی در جریان است بیان می شود و تجربیات در مورد روش، نتایج و سیاست های تحلیلی به اشتراک گذاشته می شود.

آسیالیکس یک شبکه در میان دانشمندان، شاغلین، و سیاستگذاران است که علاقمند به یک سیستم یادگیری، نوآوری و ایجاد شایستگی در آسیا هستند.

چهاردهمین کنفرانس آسیالیکس همزمان با یازدهمین کنفرانس ملی و هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری ۳۰ آگوست تا ۱ سپتامبر ( ۸ تا ۱۰ شهریور ۱۳۹۶) در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار خواهد شد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی یکی از حامیان رسمی این کنفرانس به شمار می رود که در عرصه جهانی اقتصاد و مدیریت دارو حضور فعال خواهد داشت.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار: آخوندی

204/200

کد خبر: 758508

وب گردی

وب گردی