مهران مدیری «یار تویی» را با شعری از مولانا به عارف لرستانی تقدیم کرد/ صوت

قطعه «یار تویی» روی شعری از مولانا به آهنگسازی مهیار علیزاده و خوانندگی مهران مدیری با یاد عارف لرستانی بازیگر فقید تئاتر و تلویزیون به زودی روانه بازار می شود.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر رسیده، قطعه «یار تویی» یکی از آثار آلبوم جدید مهران مدیری با موسیقی مهیار علیزاده است که این روزها مراحل پایانی تولید را سپری می‌کند و به زودی روانه بازار می‌شود. در این آلبوم تمامی اشعار از میان سروده‌های مولانا انتخاب شده است.

قطعه «یار تویی» سبک و سیاق کاملاً متفاوتی نسبت به تیتراژ برنامه «دورهمی» دارد. در موسیقی این آهنگ فضای آکوستیک و الکترونیک و کُرال تلفیق شده و میکس و مسترینگ آن توسط پیمان حاتمی انجام شده است. در تولید این اثر هنرمندانی چون آتنا اشتیاقی، پریسا دلفانی، مهگل صفدری، عماد عامر کاشی حضور داشتند.

آهنگ جدید مهران مدیری با موسیقی مهیار علیزاده قرار بود طی روزهای آینده منتشر شود اما براساس تصمیم این دو هنرمند، اثر فوق امروز و با احترام و یادی از مرحوم عارف لرستانی به این هنرمند فقید تقدیم می‌شود.

عارف لرستانی که صبح شنبه ۲۶ فروردین بر اثر سکته قلبی درگذشت سابقه بازی در چندین مجموعه تلویزیونی به کارگردانی مهران مدیری را داشت.

دریافت کننده: محمد بهتری راد

503501

کد خبر: 758512

وب گردی

وب گردی