پایگاه تخصصی نقد شعر رونمایی می‌شود

بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان روز جمعه (اول اردیبهشت) و در حاشیه مراسم پایانی نخستین جشنواره انجمن‌های ادبی، از پایگاه تخصصی نقد شعر رونمایی می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، پایگاه تخصصی نقد شعر به نشانیwww.naghdesher.ir اولین پایگاه تخصصی نقد و بررسی شعر و هدایت فنی شاعران جوان توسط اساتید این هنر است که با هدف ایجاد شرایط یکسان و برابر نقد و بررسی شاعران نقاط مختلف کشور و همچنین بهره گیری از نفوذ دنیای مجازی به منظور ایجاد فضایی مفید در میان نسل جوان ایجاد شده است. این پایگاه، بستری را فراهم می‌کند تا طی آن، شاعران جوان و تازه‌کار، اشعار خود را با نظر پیشکسوتان حوزه شعر و شاعری بسرایند.

بر اساس این گزارش، شاعران جوان استان‌های مختلف کشور که امکان حضور در دوره‌های آموزشی تخصصی شعر بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان با عنوان «کلک خیال» را ندارند، می‌توانند بدون محدودیت زمانی، مکانی و حجم آثار ارسالی، اشعار خود را در بوته نقد استادان شعر قرار دهند.

از جمله اساتید، پیشکسوتان و منتقدان شعری که در این پایگاه تخصصی به نقد اشعار دریافتی اقدام خواهند کرد، می‌توان از اسماعیل امینی، عبدالجبار کاکایی، محمدکاظم کاظمی، حمیدرضا شکارسری، ابراهیم اسماعیلی‌اراضی، سید ‌اکبر میرجعفری، سعید بیابانکی،‌ فریبا یوسفی و ... نام برد.

اختتامیه نخستین جشنواره انجمن‌های ادبی، عصر جمعه از ساعت ۱۶ در مجتمع فرهنگی ـ آموزشی آدینه، واقع در شمال‌غرب تهران برگزار می‌شود و طی آن، ارائه‌دهندگان برترین طرح‌ها، جایزه خود را از دست رضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیدعباس صالحی، معاون فرهنگی وی دریافت می‌کنند.

دریافت کننده: بخشی پور

502500

کد خبر: 758696

وب گردی

وب گردی