تاکید نماینده رهبری  برضرورت اهتمام و توجه ویژه به رفع مشکلات و رسیدگی به آسیب دیدگان

حجت الاسلام والمسلمین معزی نماینده رهبر معظم انقلاب که برای بررسی روند امداد رسانی و خدمات رسانی به مناطق سیل زده ، به استان آذربایجان شرقی سفر کرده است،در مراسم تشییع پیکر جان باختگان حادثه سیلاب در جمع خانواده های داغدار مردم شهر عجب شیر و روستای چنار با ابراز تأسف و تأثر از وقوع حادثه دلخراش سیل و جان باختن شماری از هموطنان عزیز با قرائت پیام تسلیت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) این حادثه غم انگیز را به همه خانواده های داغدار و مصیبت دیده تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت السلام والمسلمین معزی با قدردانی از تلاش ها و رسیدگی های دستگاه های خدمت رسان در دو روز گذشته به وحدت کم نظیر همه مجموعه های امدادی اشاره کرد و گفت: علاوه بر خسارت های جانی، خسارت مالی زیادی بر این منطقه وارد شده که باید با انسجام، اتحاد و هماهنگی برای رفع این مشکلات ایجاد شده اقدام کرد.

نماینده رهبر انقلاب در جمعیت هلال احمر ادامه داد: براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب هیچ گونه سستی و تعلل برای حل مشکل مصیبت زدگان پذیرفته نیست.

حجت السلام والمسلمین معزی با تأکید بر درس آموزی و عبرت از چنین حوادثی افزود: باید بیش از گذشته برای پیشگیری از وقوع چنین حوادثی آماده شد که البته این موضوع همت و تلاش مردم و مسئولین را می طلبد.

نماینده رهبر انقلاب در جمعیت هلال احمر خاطر نشان کرد پس از جمع بندی این بازدید، گزارش جامعی از جزئیات حادثه، میزان خسارات و فراهم آوری امکانات أولیه و ضروری تنظیم و به محضر مقام معظم رهبری تقدیم خواهد شد.

وی در پایان با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در این حادثه تعامل و همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی و امدادی به منظور تسریع در امر رسیدگی و حل مشکلات سیل زدگان را خواستار شد.

منتشر کننده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 758721

وب گردی

وب گردی