برگزاری جشنواره غذا سالم در دانشگاه  آزاد اسلامی واحد پرند

کانون آگاهی پزشکی به مناسبت هفته سلامت جشنواره غذای سالم را برگزار کرد این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ غذای سالم برگزار و با استقبال گسترده دانشجویان ، کارمندان و اساتید روبرو شد.

دبیر کانون آگاهی پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص "جشنواره غذای سالم" گفت: جشنواره غذا 26 فروردین ماه با حضور دانشجویان، اساتید و کارمندان این واحد برگزارشد. عنوان این جشنواره برگرفته از هفته سلامت به نام جشنواره "غذای سالم" بود.

وی در خصوص هدف از برگزاری این جشنواره گفت: ترویج فرهنگ استفاده از غذای سالم از اهداف این جشنواره بود که اکثر دانشجویان و کارمندان با پختن غذاهای قومی، محلی شهر خودشان مانند : آش دوغ، کشک بادمجان، کوفته تبریزی و فسنجون در این جشنواره شرکت کردند.

وی افزود: هدف برگزاری این مراسم طبخ غذاهای سالم بود و معیاری که برای انتخاب نفرات برگزیده داشتیم استفاده از مواد سالم غذایی برای پخت غذا بود .

یاسمن عبدلی تاکید کرد: این جشنواره توسط کانون پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند برگزار شد و 26 نفر شرکت کننده داشت که از میان این تعداد 6 نفر، نفرات برتر انتخاب و جوایز ویژه ای اهدا کردیم.

وی در خصوص استقبال دانشجویان و اقشار مختلف مردم ادامه داد: دانشجویان، کارمندان و مخصوصا اساتید از این جشنواره استقبال زیادی داشتند و تشویق کردند که مجددا این جشنواره را در سطح واحد برگزار کنیم.

خبرنگار: مرضیه کنگرانی / منتشر کننده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 758757

وب گردی

وب گردی