برپایی نمایشگاه «خبری در راه است...» به نفع کودکان محک

۷۲ هنرمند کودک و نوجوان آثار نقاشی خود را در حمایت از کودکان سرطانی محک به نمایش درمی‌آورند.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر رسیده، هنرجویان تارا بهبهانی نقاش و مدرس هنر در یازدهمین سال پیاپی، نمایشگاهی در حمایت از کودکان سرطانی محک در روزهای ۳۱ فروردین و اول اردیبهشت ۱۳۹۶ از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در محل این موسسه برگزار خواهند کرد.

در این نمایشگاه دو روزه ۷۲ نفر از هنرمندان کودک و نوجوان آثار نقاشی خود را در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک به فروش می رسانند تا به این وسیله نوع دوستی و حمایت خود را از آنها نشان دهند.

«خبری در راه است...» عنوان یازدهمین این نمایشگاه سالانه کودکان و نوجوان است که با توجه به عنوان نمایشگاه، خبری را که انتظار شنیدنش دارند از طریق نقاشی هایشان به نمایش گذاشته اند و هدف از برگزاری آن روشن کردن چراغ انسان دوستی و حمایت از همنوعان و همسالان مبتلا به سرطان خود است.

تارا بهبهانی درباره این نمایشگاه گفت: هر روز صبح که از خواب بیدار می شویم اخبار مختلفی زندگی ما را دستخوش تغییر قرار می دهد. گاه این تغییرات جزئی و گذرا ست و گاه مسیر زندگی ما را عوض می کند. این یازدهمین سال است که نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان را به نفع کودکان محک برگزار می کنم. با این امید که هم نقاشان کوچک نمایشگاه یاد بگیرند که می توانند باعث تغییر در زندگی همنوعانشان باشند و هم عواید این نمایشگاه ها مرهمی شود بر دل دردمند کودکان مبتلا به سرطان... .و چه خوب می شد که فردا صبح با این خبر بیدار می شدیم: خبری در راه است...دیگر سرطانی وجود ندارد...غول سرطان زانو زد... و آن روز دیگر این بلای ناگهانی مسیر زندگی هیچ کودک سرزمینمان را تغییر نمی دهد. به امید آن روز که جز خبر سلامتی و نشاط و شادی برای کودکان و نوجوانان خبر دیگری نباشد.

عواید حاصل از فروش این آثار صرف درمان کودکان مبتلا به سرطان موسسه محک می‌شود.

تارا بهبهانی نقاش و پژوهشگر هنر پانزده سال است که در زمینه آموزش نقاشی به کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کند. او تاکنون به‌عنوان نقاش در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی متعددی حضور داشته و جوایز متعددی از بی‌نال‌های مختلف در خارج از کشور گرفته است.

این نمایشگاه ۲ روزه ساعت ۱۶ پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ افتتاح خواهد شد و علاقمندان می توانند در این دو روز از ساعت ۱۶ الی ۲۰ برای بازدید از این آثار به آدرس میدان اقدسیه، ابتدای بزرگراه ارتش، سه راه ازگل، بلوار شهید مژدی، بلوار محک، موسسه خیریه و بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان محک مراجعه کنند.

دریافت کننده: محمد بهتری راد/منتشر کننده: سلیمی

503500

کد خبر: 758790

وب گردی

وب گردی