سرنوشت مدیریت شهر پس از ثبت‌نام قالیباف در انتخابات

عضو کمیسیون حقوقی شورای شهر تهران درباره سرنوشت مدیریت شهر پس از ثبت‌نام شهرداری تهران در انتخابات ریاست جمهوری توضیحاتی ارایه کرد و در عین حال گفت: اعضای شورای شهر به عنوان ناظر مراقب هستند تا از منابع شهر در انتخابات ریاست جمهوری هزینه نشود.

به گزارش ایسکانیوز،علی صابری با اشاره به ثبت نام شهردار تهران در انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه قانون در خصوص این موضوع سکوت کرده و نیازی به استعفا یا تعیین جانشین وجود ندارد گفت: بر اساس قانون اگر یکی از معاونان شهردار بخواهد برای رقابت شورای شهر وارد شود چون در یک شهر فعالیت می‌کند و احتمال سوء استفاده از منابع شهر وجود دارد باید استعفا دهد. اما شاید به دلیل آنکه رای تهران به تنهایی در انتخابات ریاست جمهوری تعیین کننده نیست قانونگذار نیازی به استعفا یا تعیین جایگزین برای شهرداری که در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده ندیده است.

وی تصریح کرد: اعضای شورای شهر به عنوان ناظر مراقب هستند تا از منابع شهر در انتخابات ریاست جمهوری هزینه نشود.

تذکر به مشاور شهردار که به دنبال ترغیب معلولان برای حمایت از کاندیداتوری قالیباف بود

به گزارش ایسنا، صابری همچنین گفت: چندی پیش شنیدیم که یکی از مشاوران قالیباف انجمن معلولین را ترغیب می‌کند تا ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد شهردار تهران در زمینه توجه به معلولان و بهسازی شهر، از کاندیداتوری وی حمایت کنند که ما به آن مشاور تذکر دادیم و جلوی فعالیت‌هایش را هرچند که وی این اقدامش را تکذیب کرد گرفتیم و مسئله حل شد.

خبرنگار: مرضیه کنگرانی / منتشر کننده: فاطمه سرلک

308/302

کد خبر: 758860

وب گردی

وب گردی