ترویج سبک زندگی شهدای دانشجو از برنامه های دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال 96

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: معرفی و ترویج سبک زندگی شهدای دانشجوی دانشگاه یکی از مهمترین برنامه های سال 96 این دانشگاه بشمار می رود.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر حسین حسن زاده در نشست هم اندیشی مدیران کل شاهد و ایثارگر دانشگاه های تهران گفت: سبک زندگی مقاومت یکی از مولفه های سبک زندگی شهدا است که این امر مهمترین پیام شهدای دانشجو به دانشجویان امروز کشور بشمار می رود.

وی افزود: مسئولان دانشگاه جامع علمی کاربردی به خصوص دکتر امید رئیس این اهتمام ویژه ای برای نهادینه سازی سبک زندگی شهدا در میان دانشجویان دارند.

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: اهتمام و نگاه ویژه ریاست دانشگاه به خانواده معظم شهدای دانشجوی دانشگاه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باعث شده تا در برنامه ای منظم با حضور معاونان، مدیران و کارکنان دانشگاه با خانواده این عزیزان دیدار و از نزدیک از مقام شامخ آنان تجلیل شود.

دکتر حسن زاده از آمادگی اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه جامع علمی کاربردی برای خدمت رسانی در چارچوب قوانین به دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه خبر داد و گفت: این اداره کل از موضوعات مرتبط با حوزه فرهنگ ایثار و شهادت حمایت ویژه می کند.

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 758975

وب گردی

وب گردی