افزایش ۳ برابری نیرو و تجهیزات  یگان‌ویژه  همزمان با انتخابات

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: سعی کردیم برای برگزاری انتخابات، قرارگاه عملیاتی "ظفر" را به ظرفیت سه برابر «نیرو» و «تجهیزات» ارتقاء دهیم که این مهم خود پیام هشداردهنده‌ای برای دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی در جمع کارکنان یگان‌های ویژه ناجا اظهار کرد: 29 اردیبهشت، روز سرنوشت سازی برای ملت ایران خواهد بود، برای برگزاری انتخاباتی امن و باشکوه، 20 هزار نیرو در یگان‌های ویژه سراسر کشور، در قالب قرارگاه عملیاتی "ظفر" انجام وظیفه خواهند کرد.

وی افزود: آنچه که مربوط به نیروی انتظامی و یگان‌های ویژه ناجا در عرصه انتخابات است، برگزاری انتخابات در فضایی سرشار از «نظم» و «امنیت» است که از مدت‌ها قبل، نسبت به تحقق این مهم، برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا ادامه داد: سعی کردیم برای برگزاری انتخابات، قرارگاه عملیاتی "ظفر" را به ظرفیت سه برابر «نیرو» و «تجهیزات» ارتقاء دهیم که این مهم خود پیام هشدار دهنده‌ای برای دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب خواهد بود.

این مقام ارشد انتظامی تأکید کرد: در تلاش هستیم این انتخابات نیز همچون انتخابات گذشته، در کمال آرامش و اقتدار برگزار شده و برگ زرین دیگری بر افتخارات کشور ثبت شود.

وی با اشاره به رویکرد «جامعه محوری» ناجا عنوان کرد: با بهره گیری از رسانه‌ها و سایرامکانات موجود در کشور، این هدف و رویکرد نیروی انتظامی را دنبال می‌کنیم.

کرمی اضافه کرد: معتقدیم که آمادگی و ارتقاء توان رزم، یک عامل مهم "بازدارنده" است؛ چرا که اگر توان آمادگی ارتقاء یابد، قطعاً از خطرات و تهدیدات جلوگیری شده و سیاست‌های یگان‌های ویژه ناجا محقق خواهد شد.

وی تاکید کرد: با ارائه سیاست‌های کلان و تصویب آنها، به دنبال ایجاد راهبردهای بازدارنده هستیم که در راستای این مهم، اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.

کرمی، اشراف اطلاعاتی را یکی دیگر از راهبردهای بازدارنده برشمرد و افزود: باید تلاش کنیم تا بر ماموریت‌ها با "اشراف اطلاعاتی" تسلط کامل داشته باشیم.

وی با اشاره به آموزش و اهمیت آن در یگان‌های ویژه ناجا، تأکید کرد: آموزش‌های علمی، میدانی و عملی خوبی را با موفقیت پشت سر گذاشتیم به طوریکه تمرکز بر آموزش در ارتقاء مهارت‌های کارکنان موثر بوده است.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: بخشی از تجهیزات یگان ویژه در حوزه‌های مختلف، تولید و مورد بهره برداری قرار گرفته است و بخش دیگر آن نیز به صورت انبوه در حال ساخت است که امیدواریم با بهره گیری از تجهیزات به روز بتوانیم همچون گذشته موفق عمل کنیم.

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 759023

وب گردی

وب گردی