نشریه اقتصاد مالی واحد تهران مرکزی موفق به اخذ درجه علمی پژوهشی از کمیسیون نشریات علمی کشور شد

فصلنامه اقتصاد مالی دانشکده اقتصاد و حسابداری واحد تهران مرکزی به مدیر مسئولی دکتر نعمت فلیحی و سردبیری دکتر جمشید پژویان موفق به اخذ درجه علمی پژوهشی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد.

به گزارش ایسکانیوز، فصلنامه اقتصاد مالی (ecj.iauctb.ac.ir) دارای سابقه انتشار نزدیک به ده سال می باشد که با هدف گسترش دانشِ پژوهش های اقتصادی اقدام به چاپ و انتشار مقالات علمی پژوهشی در حوزه اقتصاد می کنند.

این گزارش حاکی است،دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در حال حاضر دارای 23 نشریه در حوزه های مختلف علمی می باشد که فصلنامه Progress in Biomaterials با اعتبار ISI و پنج نشریه : پژوهش های معرفت شناختی، مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار، پژوهش های حسابداری مالی و حسابرسی، مطالعات روابط بین الملل و اقتصاد مالی دارای اعتبار علمی پژوهشی از کمیسیون نشریات علمی کشور می باشند.

با توجه به سیاست گذاری و توجه ویژه به نشریات در ایران نشریات واحد تهران مرکزی با عنایت به پتانسیل های علمی و ساختاری واحد تهران مرکزی در صدد اخذ اعتبارهای علمی پژوهشی و ISI می باشند.

لازم به ذکر است با عنایت به توسعه تحصیلات تکمیلی و و اعضاء هیات علمی متخصص در گروه های آموزشی مختلف، این واحد دانشگاهی در مرحله تاسیس و راه اندازی تعدادی فصلنامه تخصصی بین المللی در سال 1396 نیز است.

دریافت کننده و انتشار دهنده: آخوندی

200

کد خبر: 759028

وب گردی

وب گردی