دستگیری کلاهبردار میلیاردی در یزد

فرمانده انتظامی یزد از دستگیری کلاهبردار 40 میلیاردی تجارت پسته در یزد خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار«ایرج کاکاوند» اظهار کرد: با توجه به شکایت تعدادی از شهروندان در شهرستان خاتم مبنی بر این که فردی به بهانه تجارت و خرید پسته مبالغ هنگفتی از آنها کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت .

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی ماموران پلیس افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان خاتم پس از انجام تحقیقات لازم متوجه شدند متهم پس از خرید 50 تن پسته از محل متواری شده است .

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با تحقیقات گسترده، مخفیگاه متهم در شهرستان خاتم شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و برای انجام بازجویی به اداره پلیس منتقل شد .

سردار کاکاوند تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های پلیسی به خرید 50 تن پسته و کلاهبرداری به مبلغ 40 میلیارد ریال از 12 کشاورز در شهرستان‌های، خاتم، انار، سیرجان و شهربابک اعتراف کرده است .

وی با بیان این که تحقیقات بیشتر پلیس در خصوص شناسایی مالباختگان این پرونده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد .

این مقام مسئول در پایان از شهروندان خواست، در معاملات خود جوانب احتیاط را رعایت کرده تا در دام شیادان و کلاهبرداران گرفتار نشوند.

منبع: ایسنا

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 759034

وب گردی

وب گردی