درخواست حزب‌الله لبنان برای همبستگی با انتفاضه اسرای فلسطینی

حزب‌الله لبنان به قدیمی‌ترین بانوی اسیر فلسطینی که روز دوشنبه از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شد، صمیمانه تبریک گفت و خواهان همبستگی عربی و اسلامی با انتفاضه اسرای فلسطینی شد.

به گزارش ایسکانیوز، به نقل از شبکه خبری المنار، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای به "لینا احمد الجربونی"، قدیمی‌ترین بانوی اسیر فلسطینی که حدود ۱۵ سال در زندان‌های رژیم صهیونیستی مقاومت کرده و سربلند با حمل پرچم فلسطین از این زندان‌ها خارج شد، صمیمانه تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است: نقشی که الجربونی در طول سال‌ها اسارت ایفا کرد انعکاس واقعی نقش زنان پایدار و مبارزی است که در مقابل شکنجه سر خم نمی‌کنند و اراده آن‌ها در زندان یا بازداشتگاه درهم نمی‌شکند. نقش الجربونی انعکاس موضع ثابت فلسطین در مقابله با اشغالگران و پیروزی بر آن‌هاست.

حزب‌الله لبنان از انتفاضه اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر که دشمن صهیونیستی را در مقابله با اسرای انتفاضه در روز اسیر فلسطین قرار می‌دهد، تقدیر کرد.

حزب‌الله تأکید کرد: این هدیه قهرمانانه عنوان واقعی مردم فلسطین است و به بزرگترین همبستگی عربی و اسلامی به خاطر موفقیت آن و آزادی تمامی اسرا و بازداشت‌شدگان نیاز دارد.

منبع: ایسنا

303/300

کد خبر: 759114

وب گردی

وب گردی