آیین گشایش نمایشگاه انفرادی آثار عکاسی ایمان اعتمادی فر با عنوان "  به رنگ طبیعت دو " جمعه  اول اردیبهشت ماه ساعت 17 در گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران، اعتمادی فر در این نمایشگاه بیست اثر عکاسی را در معرض دید عموم قرار می دهد . تمامی این آثار با سبک رئال و رنگی و در اندازه 60 در 90 سانتیمتر روی بوم چاپ شده اند. در این عکس ها مناطق بکری از استان های مازندران، اصفهان، لرستان، گیلان و خوزستان در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد. این دوازدهمین نمایشگاه انفرادی این هنرمند در طول فعالیت های هنری اش می باشد

ایمان اعتمادی فر دارای مدرک کارشناسی عکاسی و مدرس عکاسی و دبیر نخستین و تخصصی ترین کانون عکس و عکاسان جوان استان اصفهان (کانون پرتو آبی ) از سال 1386 تا کنون است.

گفتنی است درآمد حاصل از فروش آثاراین نمایشگاه صرف بیماران سرطانی می شود

نمایشگاه عکاسی " به رنگ طبیعت دو " از اول تا دهم اردیبهشت ماه در فرهنگسرای نیاوران برقرار است و علاقمندان جهت بازدید از آن می توانند در روز های عادی از ساعت 10 الی 21 و در روز های تعطیل از ساعت 14 الی 21 به گالری شماره دوی فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

500

کد خبر: 759220

وب گردی

وب گردی