عارف :  کاندیدای مورد حمایت ما روحانی است

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نامزد مورد حمایت جریان اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو حسن روحانی است.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا عارف در حاشیه نشست علنی امروز (سه شنبه، 29 فروردین) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در پاسخ به سوالی در خصوص تعدد افراد ثبت نام کننده در انتخابات گفت: پیشنهاد ما این است که با تفاهم مجلس، دولت و شورای نگهبان این مسئله حل شود و از دولت می خواهیم که در لایحه جامع انتخابات این مسئله را لحاظ کنند که اگر این موضوع اتفاق نیفتد ما در مجلس آن را به عنوان طرح پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات و اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نحوه لیست بندی اصلاح طلبان برای انتخابات شورای شهر ،خاطرنشان کرد: اعلام کرده ایم که اعضایی که ثبت نام کرده اند؛هیچ نقشی در تهیه لیست ها نخواهند داشت و در جلساتی که در کل استان ها در خصوص این موضوع تشکیل می شود کاندیداهای شورای شهر حضور نخواهند داشت.

وی تصریح کرد:براساس ضوابطی روشن،کار را جلو می بریم تا بتوانیم لیستی قوی و جامع براساس شایستگی افراد تهیه و به مردم معرفی شود.

عارف در پاسخ به سوالی درباره شرکت چند نامزد اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری آینده تاکید کرد: شرکت کردن در انتخابات حق هر فردی است که خود را در معرض آرای عمومی قرار دهد و این طبیعی است و نمی توانیم جلوی افراد را بگیریم؛اما همانطور که اعلام کرده ایم کاندیدای مورد حمایت ما آقای روحانی است و امیدواریم با حضور فعال وی و انسجامی که نیروهای اصلاح طلب نشان خواهند داد رأی ایشان در دور دوم بیشتر از دور اول باشد.

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی درخصوص ثبت نام "اسحاق جهانگیری" معاون اول رئیس جمهور در انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: طبیعی است ایشان نیز شرکت کرده اند تا اگر به هر دلیلی لازم شد کار را دنبال کنند.

خبرنگار و منتشرکننده: راضیه فراهانی

کد خبر: 759229

وب گردی

وب گردی