واعظی: تخریب دیگران برای اثبات خود در انتخابات بدترین رویکرد است/ افزایش ظرفیت پهن باند داخل به 10 هزار گیگابایت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تخریب دیگران برای اثبات خود را در تبلیغات انتخاباتی بدترین رویکرد در تبلیغات انتخاباتی ارزیابی کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ «محمود واعظی» روز سه شنبه در چهارمین همایش سراسری مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان ها و شرکت های وابسته افزود: در تبلیغات انتخاباتی باید به گونه ای رقابت کنیم تا بعد از پایان انتخابات همه بتوانیم در کنار هم به مردم خدمت کنیم.
عضو کابینه دولت یازدهم افزود: رقابت ها در انتخابات باید ما را یک گام به وحدت و انسجام ملی پیش ببرد نه آن که موجب ایجاد شکاف شود.
واعظی به همه مدیران زیرمجموعه خود توصیه کرد: انصاف را رعایت کنند و از هیچ کس جانبداری نکرده و از اموال دولتی برای امر انتخابات استفاده نکنند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: باید مردم را برای مشارکت جدی در انتخابات تشویق کنیم و آنچه که مربوط به انتخابات است باید مُر قانون برای آن رعایت شود.
وی بر رعایت اخلاق در تبلیغات انتخاباتی تاکید کرد و گفت: نباید اجازه دهیم اخلاق در رقابت های انتخاباتی از بین برود.
واعظی از تک تک مدیران زیرمجموعه خود خواست تا در این آخرین سال فعالیت دولت یازدهم برنامه ها و عملکرد خود را در اختیار مردم قرار دهند.
وی با پذیرفتن این انتقاد که در زمینه اطلاع رسانی کم کاری شده است، خواستار آن شد تا اطلاع رسانی درباره عملکرد دولت در صدر برنامه های مدیران مجموعه وزارت اطلاعات قرار گیرد.
وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات همچنین گفت: توسعه شبکه انتقال کشور در سه سال و نیم گذشته از 900 گیگابایت به 10 هزار گیگابایت رسیده است.
واعظی همچنین از ساماندهی 30 میلیون سیم کارت بی هویت در کشور خبر داد و افزود: ظرف دو هفته آینده، ظرفیت پهن باند داخلی به 10 هزار گیگابایت افزایش می یابد.
وی با اشاره به 43 میلیون نفر کاربر اینترنت در کشور، از رسیدن ارزش بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات به بیش از 400 میلیارد ریال خبر داد و افزود: تلاش می کنیم تا پایان برنامه ششم آن را به یک هزار و 200 میلیارد ریال برسانیم.

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:پورعرب

402

کد خبر: 759262

وب گردی

وب گردی