۳۰ درصد از بافت فرسوده  منطقه 16 نوسازی شده است/ بر طرف شدن مشکل دکل های برق فشار قوی

شهردار منطقه ۱۶ گفت: به دنبال حل معضل دکل های فشار قوی سطح منطقه هستیم و تلاش خواهیم کرد مشکل شهروندان برطرف شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جواد میرزا قلی شهردار منطقه ۱۶ در سیصد و چهل و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در پی اظهارات دبیر دبیران شورایاری منطقه ۱۶، گفت: در حال حاضر ۳۰ درصد از بافت فرسوده این منطقه نوسازی شده است.

وی افزود: در سال ۹۴، ۵۱ هزار متر مربع بافت فرسوده در این منطقه نوسازی شد و در سال ۹۵ نیز ۸۵ درصد بافت فرسوده این منطقه در بحث نوسازی رشد داشته است.

شهردار منطقه ۱۶ با اشاره به آخرین وضعیت کارخانه روغن نباتی قو، گفت: تکلیف کارخانه قو و وضعیت ۳۰۰ تن از کارکنان این کارخانه به زودی مشخص خواهد شد.

میرزا قلی ادامه داد: درخواست دریافت پروانه برای ساخت و ساز جدید در این ملک ارایه شده و در صدد ارایه پروانه به این ملک هستیم و امیدواریم در آینده نزدیک این پروانه صادر شود.

وی با اشاره به دکل های فشار قوی نیروگاه بعثت تصریح کرد: به دنبال حل معضل دکل های فشار قوی سطح منطقه هستیم و تلاش خواهیم کرد مشکل شهروندان برطرف شود.

شهردار منطقه ۱۶ با بیان اینکه ۶۰ درصد بدهی ها به پیمانکاران تاکنون پرداخت شده است، گفت: بدون شک این آمار در تاریخ منطقه بی سابقه بوده است.

میزراقلی گفت: در بحث نوسازی ناوگان اتوبوس، هم اکنون ۲۴ اتوبوس را به ۲ خط جوادیه- ابریشم و جوادیه - فیاض بخش اضافه کرده ایم.

دریافت کننده:زهرا پورعادل/انتشاردهنده:نیوشا یعقوبی

701/703

کد خبر: 759279

وب گردی

وب گردی