بازدید سرزده رئیس استان از مرکز قصرشیرین/ دیدار با فرماندار قصرشیرین

دکتر نوذر قنبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه ضمن بازدید سرزده از دانشگاه آزاد اسلامی مرکز قصرشیرین با فرماندار قصرشیرین دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز؛ دکتر نوذر قنبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه به همراه رئیس دبیرخانه هیات امنای استان، رئیس مرکز قصرشیرین، معاون سما و مدیر کل روابط عمومی استان ضمن بازدید سرزده از دانشگاه آزاد اسلامی مرکز قصرشیرین با فرماندار قصرشیرین دیدار کردند.

در این دیدار نخست دکتر نوذر قنبری گزارشی از وضعیت کنونی دانشگاه آزاد اسلامی استان و مرکز قصرشیرین ارائه و در راستای عملیاتی کردن تاکیدات دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه در خصوص توسعه گردشگری و اقتصاد دانش بنیان مطالبی بیان داشت و قصرشیرین را به عنوان یکی از مکان های مورد هدف توسعه گردشگری در دانشگاه آزاد اسلامی دانست.

فرماندار قصرشیرین که نخستین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز قصرشیرین را در کارنامه خود دارد ضمن استقبال از هیات دانشگاه آزاد اسلامی در فرمانداری این شهر گفت:«دانشگاه آزاد اسلامی از برکات انقلاب است که با اعلام آیت هاشمی رفسنجانی(ره) در نماز جمعه آغاز و با هدیه امام(ره) با برکت و پشتکار به کار خود ادامه تا هم اکنون به عنوان یکی از پایه های اصلی توسعه آموزش عالی در کشور و در استان کرمانشاه فعالیت می کند.»

فرامرز اکبری در ادامه در خصوص همکاری با دانشگاه در قصرشیرین برای همراهی و کمک به اهداف دانشگاه اعلام آمادگی کرد و در راستای انجام برنامه های دانشگاه در این شهرستان قول مساعدت داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در سفر به قصرشیرین با حضور در مرکز دانشگاه این شهرستان ضمن بازدید از قسمت های مختلف دانشگاه در نشستی صمیمانه با استادان و کارکنان حضور یافت.

بازدید از مرکز آموزشی سمای سرپل زهاب از دیگر برنامه های سفر دکتر نوذر قنبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان به شهرهای غربی استان بود.

دریافت کننده و انتشار دهنده: آخوندی

200

کد خبر: 759337

وب گردی

وب گردی