آغاز ثبت نام  بیست و دومین مسابقات سراسری قرآن و عترت در واحد بوکان دانشگاه آزاد اسلامی

 به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی و کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان ثبت نام  بیست و دومین مسابقات سراسری قرآن و عترت (کتبی و شفاهی) و جشنواره هنر ادبیات و پژوهش دینی فرهنگی قرآن و عترت (ع) ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان در این واحد آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز، کامل هاشمی کارشناس فرهنگی واحد بوکان دانشگاه آزاد اسلامیگفت : آغاز ثبت نام بیست و دومین مسابقات سراسری قرآن و عترت (کتبی و شفاهی) جشنواره هنر ادبیات و پژوهش دینی فرهنگی قرآن و عترت (ع) ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان در این واحد آغاز شده و متقاضیان جهت ثبت نام می توانند به دفتر فرهنگ اسلامی یا کانون قرآن و عترت (ع) واحد بوکان مراجعه کنند.

هاشمی در ادامه افزود : مسابقات سراسری قرآن و عترت همواره در دو مرحله کتبی و شفاهی بوده مرحله شفاهی مسابقات قرآن و عترت 10 اردیبهشت 1396 همزمان با کلیه واحدها و مراکز آموزشی دانشگاههای آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی در این واحد برگزار می شود .

وی اظهار داشت: در بخش شفاهی کارکنان می توانند در رشته های حفظ قرآن کریم (5 و 30 جزء)،قرائت قرآن کریم (تحقیق)،قرائت قرآن کریم (ترتیل)، اذان ویژه برادران، اساتید و دانشجویان در رشته های قرائت قرآن کریم ( تحقیق )، قرائت قرآن کریم ( ترتیل )، حفظ قرآن کریم ( 5، 10، 20 جزء )، حفظ کل قرآن کریم، اذان ( ویژه برادران )، گروه تواشیح ( ویژه برادران ) و حفظ کل قرآن کریم ثبت نام نمایند همچنین اساتید، کارکنان و دانشجویان در بخش کتبی در رشته های آشنایی با تفسیر قرآن کریم، نماز، احکام برادران، احکام خواهران و زندگانی پیامبر(ص) ثبت نام نمایند.

هاشمی در ادامه افزود: اساتید، کارکنان و دانشجویان می توانند در بیست و دومین جشنواره هنر ادبیات و پژوهش دینی فرهنگی قرآن و عترت (ع) در رشته های نرم افزار PC و موبایل، داستان نویسی، شعر، نقاشی، سیاه قلم، عکس، نستعلیق، نسخ، ثلث، نگارگری (تهذیب)، طراحی پوستر و ... شرکت نموده و آثار خود را تا 5 تیرماه 96 به دفتر فرهنگ اسلامی تحویل دهند.

هاشمی در ادامه افزود : زمان آزمون کتبی بیست و دومین دوره مسابقات قرآن و عترت متعاقباً اعلام خواهد شد.

هاشمی خاطر نشان کرد: این قبیل برنامه ها می تواند در علاقه مند نمودن دانشجویان و اساتید به سمت معارف قرانی و آینده های عترت مطهر رسول خدا علیهم السلام بسیار موثر باشد .

لازم به ذکر است این مسابقات هر ساله توسط کانون قرآن و عترت این واحد در بخش های مختلف شفاهی ، کتبی و جشنوازه هنر و ادبیات دینی با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان در سه مرحله مقدماتی ، منطقه ای و کشوری برگزار می گردد.
گفتنی است برگزاری این مسابقات توسط کانون قرآن و عترت (ع) و کانون دینی و مذهبی دانشگاه برگزار و نتایج پایان این دوره از مسابقات متعاقبا از سوی دفتر فرهنگ اسلامی واحد بوکان اعلام خواهد شد و از برگزیدگان رشته های یاد شده تقدیر به عمل آمده و جهت شرکت در مرحله منطقه ای دعوت به عمل خواهد آمد.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی/انتشار:آخوندی

کد خبر: 759402

وب گردی

وب گردی