برنامه سفر و دیدارهای تدارکاتی تیم ملی والیبال اعلام شد

تیم ملی والیبال مردان ایران برای حضور در لیگ جهانی در کشورهای مونته‌نگرو، اسلوونی و لهستان اردوی برون مرزی دایر می‌کند و 5 دیدار تدارکاتی در این کشورها برگزار می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، دور مقدماتی سطح یک لیگ جهانی سال 2017 از 12 تا 28 خردادماه با حضور 12 تیم صربستان، برزیل، فرنسه، ایتالیا، لهستان، آمریکا، روسیه، ایران، بلژیک، آرژانتین، بلغارستان و کانادا در گروه های متفاوت و در سه هفته برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران تمرینات آماده سازی خود را از 19 فروردین ماه در تهران آغاز کرده است که این تمرینات از 17 اردیبهشت ماه به شکل اردوی برون مرزی پیگیری خواهد شد.

بر این اساس تیم ملی والیبال ایران اردوی نخست خود را از 17 تا 22 اردیبهشت ماه در شهر «پودگوریتسا» پایتخت مونته نگرو برگزار خواهد کرد که در این مدت علاوه بر پیگیری تمرینات بدنسازی و توپی دو مسابقه دوستانه با تیم ملی والیبال مونته نگرو برگزار خواهد کرد.

همچنین ملی پوشان ایران از 22 تا 28 اردیبهشت ماه در شهر «لیوبلیانا» مرکز کشور اسلوونی اردو می‌زنند و در این مدت نیز دو مسابقه تدارکاتی و دوستانه با تیم ملی مردان اسلوونی برگزار خواهند کرد.

پنجمین و آخرین دیدار تدارکاتی و دوستانه تیم ملی والیبال ایران قبل از شروع لیگ جهانی در کشور لهستان برگزار می‌شود. این مسابقه در شهر «کاتوویچ» لهستان و به مناسبت خداحافظی یکی از ملی‌پوشان والیبال این کشور برگزار می‌شود.

به همین دلیل تیم ملی والیبال ایران از 28 اردیبهشت ماه تا یکم خردادماه در اردوی برون مرزی لهستان خواهد بود. سپس ملی‌پوشان راهی تهران می‌شوند تا تمرینات خود را از دوم تا نهم خردادماه در فدراسیون والیبال ادامه دهند.

تیم ملی والیبال 11 خردادماه راهی ایتالیا می شود تا در روز جمعه 12 خردادماه در نخستن مسابقه خود در لیگ جهانی سال 2017 به مصاف لاجوردی پوشان ایتالیا برود.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:پورعرب

604

کد خبر: 759407

وب گردی

وب گردی