دانشجویان شاهد و ایثارگر از جایگاه ویژه ای در دانشگاه برخوردارند

رئیس واحد جویبار در دیدار با رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان جویبار گفت: مهم ترین وظیفه ما خدمت به دانشجویان شاهد و ایثارگر می باشد و این دانشجویان از جایگاه ویژه ای در دانشگاه برخوردارند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر داریوش حمیدی، رئیس واحد جویبار در این دیدار اظهار کرد :به پاس خدمات ارزنده شهیدان و ایثارگران، انقلاب اسلامی ایران در صلح و آرامش به سر می برد و همانطور که شهدا جهت حفظ استقلال کشور از جان خود مایه گذاشتند عمل به شعار محوری مقام معظم رهبری در بحث تولید و اشتغال باعث خودکفایی و استقلال کشور خواهد شد.

وی افزود: تدریس درس آشنایی با مبانی دفاع مقدس و و صایای حضرت امام راحل (ره) نشان از رویکرد ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به حفظ ارزش های نظام و احترام به شهدا و ایثارگران است. این دانشگاه که خود برخاسته از نظام و ثمره انقلاب اسلامی است اخیراً نیز با انتخاب دکتر ولایتی شخصیت برجسته انقلابی و علمی از سوی مقام معظم رهبری به عنوان رئیس هیأت امنا و هیأت موسس دانشگاه آزاد اسلامی، آینده بسیار خوبی برای آن انتظار می‌رود.

رئیس واحد جویبار گزارشی از وضعیت دانشجویان شاهد و ایثارگر واحد جویبار ارائه داد و امکانات آموزشی، ورزشی و فرهنگی و اجتماعی دانشگاه را برشمرد و از تعامل بسیار خوب اداره بنیاد شهید شهرستان با دانشگاه تقدیر کرد.

در ادامه حسن زارع، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جویبار از رئیس واحد جویبار به جهت همکاری های ویژه تشکر و قدردانی کرد و افزود ترفیع فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تحول ایجاد می کند و اداره بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان جویبار همکاری لازم را با خانواده های شهدا و ایثارگران و دانشجویان شاهد و ایثارگر دارد.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی/انتشار:اخوندی

کد خبر: 759408

وب گردی

وب گردی