تألیف کتاب "مقدمه ای بر سیستم های توزیع شده و پردازش موازی" توسط دو تن از استادان دانشگاه آزاد بروجرد

کتاب دو جلدی" مقدمه ای بر سیستم های توزیع شده و پردازش موازی " توسط ابوالفضل اسفندی و سارا صادقی از استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد به رشته تحریر درآمد و منتشر شد.

به گزارش ایسکانیوز، این کتب برای دانشجویان رشته کامپیوتر و افراد علاقمند به مباحث سیستم های توزیع شده و پردازشهای موازی نوشته شده است. که در آن سعی شده در کنار مفاهیم پایه ای سیستم های توزیع شده، درباره موضوعات جدید مانند رایانش ابری و معماری سرویس گرا نیز صحبت شود.

به گفته مؤلفین، در جلد اول این کتاب تمرکز بر روی مفاهیم پردازش موازی و مدلهای مختلف سیستم های توزیع شده و فناوریهای مربوط به آنها می باشد. و در جلد دوم بر روی مفاهیم مربوط به خوشه ها و ساختار آنها، مجازی سازی و انواع آن و همچنین بررسی معماری سرویس گرا تمرکز شده است.

علاوه بر این ویژگیها، کتب حاضر اکثر سرفصل مطالب درس سیستم های توزیع و همچنین درس رایانش ابری، مطابق با سرفصل مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را در بر می گیرد و حتی برای درس سیستم های همروند نیز قابل استفاده است.

کتاب مقدمه ای بر سیستم های توزیع شده و پردازش موازی در قطع وزیری توسط انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد منتشرشده است که جلد اول 226 و جلد دوم آن 348 صفحه است. که علاقه‌مندان برای تهیه آن می‌توانند با حوزه معاونت پژوهش و فناوری واحد بروجرد تماس بگیرند.

دریافت کننده و انتشار دهنده: آخوندی

200

کد خبر: 759558

وب گردی

وب گردی