راهیابی نشریه ((ایمپالس)) واحد مراغه به مرحله پایانی جشنواره نشریات دانشجویی تیتر 10

مقاله علوم پزشکی نشریه ((ایمپالس)) به مرحله سوم داوری جشنواره نشریات دانشجویی ((تیتر 10)) راه یافت.

به گزارش ایسکانیوز، نشریه دانشجویی ((ایمپالس)) دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه که خود به مرحله دوم داوری راه یافته بود، این بار یکی از مقالات این نشریه تخصصی رشته پرستاری به عنوان 10 مقاله برتر کشوری معرفی گردید.

طبق اطلاعیه دبیرخانه جشنواره سراسری رسانه و نشریات ((تیتر 10))، از بین 420 اثر و نشریه برگزیده در این مرحله، تنها 14 اثر و نشریه، مربوط به دانشگاههای آزاد اسلامی کشور می‌باشد که واحدهای ایلام، تهران جنوب، چالوس، خمینی‌شهر، خوراسگان و مراغه هر کدام یک اثر برگزیده، واحد علوم دارویی دو اثر و در نهایت واحد نجف آباد دارای سه اثر و نشریه برگزیده در این جشنواره سراسری می‌‎باشند.

نشریه ((ایمپالس)) با صاحب امتیازی بسیج دانشجویی و به مدیرمسوولی و سردبیری بهزاد احمدیان و در زمینه علمی- تخصصی علوم پزشکی، زیر نظر معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه فعالیت می‌کند.

وی اظهار امیدواری کرد در سایه حمایتهای مسوولین دانشگاه، خصوصا ریاست محترم دانشگاه و معاونت فرهنگی و دانشجویی، با انتشار سری جدید نشریات در بین دانشجویان واحد و ارسال آنها به دومین جشنواره نشریات دانشگاه آزاد اسلامی، در این مسابقه مهم نیز شرکت نمایند. »

گفتنی است نشریه ((ایمپالس)) در فعالیت کمتر از 10 ماه، دارای مقام اول نشریات علوم پزشکی کشوری در جشنواره دانشگاههای آزاد کشور در شهریورماه 95 و مقام دوم نشریات علوم پزشکی در جشنواره دانشگاههای استان آذربایجان شرقی را در آذرماه همان سال به خود اختصاص داده است.

خبرنگار و انتشار دهنده:آخوندی

200

کد خبر: 759697

وب گردی

وب گردی