آغاز ثبت نام هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان بعد از ماه رمضان

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از ثبت نام هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان بعد از ماه رمضان خبر داد و گفت: تاکنون ۳۲۲ کاروان دانشگاهی اعزام‌شده‌اند .

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدرضا فقیهی رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: اعزام دوره هفدهم و ثبت نام این دوره پس از پایان امتحانات و ماه مبارک رمضات صورت می‌گیرد.

او ادامه داد: در دوره شانزدهم تاکنون ۱۲ هزار نفر از دانشگاهیان به عتبات عالیات اعزام‌ شدند که تا پایان دوره تعداد ۲ هزار نفر دیگر نیز اعزام می‌شوند.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: اعزام این دوره از اول بهمن سال گذشته آغاز و تا هشتم اردیبهشت‌ماه ادامه دارد و آخرین کاروان در تاریخ پانزدهم اردیبهشت‌ماه از عتبات باز می گردد که در حال حاضر تاکنون ۳۲۲ کاروان دانشگاهی اعزام‌شده‌اند.

فقیهی افزود: برگزاری منظم جلسات پیش از سفر یکی دیگر از نقاط بارز این دوره است و همچنین بهترین هتل‌های عراقی که در اختیار دانشجویان در نظر گرفته شده است. تلاش ما این است تا بتوانیم تعداد بیشتری از دانشجویان و با قیمت کمتری به عتبات اعزام کنیم که خوشبختانه اقدامات خوبی در این زمینه انجام و به زودی نتایج آن اعلام می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار:آخوندی

204/200

کد خبر: 759800

وب گردی

وب گردی