نت‌فلیکس تا چند روز دیگر از مرز ۱۰۰ میلیون عضو می‌گذرد

سال‌ها است که شاهد فعالیت سرویس نت‌فلیکس هستیم، سرویسی که در این مدت تغییراتی تدریجی را هم تجربه کرده و مدتی است به مرحله‌ای رسیده که خودش فیلم و سریال می‌سازد.

به گزارش ایسکانیوز، همین اتفاق باعث شده این شبکه بتواند در این سال‌ها به شکل قابل‌توجهی تعداد مخاطبانش را افزایش دهد. حال نت‌فلیکس اعلام کرده می‌تواند تا آخر این هفته یک رکورد مهم را از خود به جا بگذارد.

این شبکه در نامه‌ای که برای سهام‌دارانش فرستاده اعلام کرده تا همین آخر هفته موفق می‌شود تعداد مشترکین خود را به ۱۰۰ میلیون عضو برساند. البته این تعداد عضو در قیاس با اعضای یوتیوب یا فیسبوک که تعداد اعضای‌شان به میلیارد می‌رسد، چندان رقم بزرگی نیست اما به هر حال برای نت‌فلیکس به عنوان یک دستاورد انگیزاننده، مهم است.

مدیر عامل این شرکت هم اعلام کرده که تعداد اعضای شبکه نت‌فلیکس کاملا رو به افزایش است گرچه هنوز اساسا قابل مقایسه با سایتی مثل یوتیوب نیست. رید هستینگز می‌گوید ما به یوتیوب و تعداد مخاطبانش حسودی می‌کنیم.

به نظر می‌رسد رشد قابل‌توجه نت‌فلیکس تحت تاثیر تصمیم این شرکت برای در دسترس قرار دادن این سرویس به شکل جهانی باشد. ظاهرا این تصمیم که برای توسعه در آغاز سال ۲۰۱۶ میلادی انجام شد برای نت‌فلیکس نتایج مثبتی داشته است. افزایش تعداد مشترکین می‌تواند تحت تاثیر سریال‌های موفق این شبکه هم باشد.

منبع: دیجی کالا

دریافت کننده و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 759812

وب گردی

وب گردی