رشته های جدید برای بورس خارج دکتری اعلام شد/ جزئیات پذیرش دانشجو

ثبت نام و پذیرش در رشته های امتحانی جدید برخی از دانشگاهها در دوره بورس و اعزام به خارج از کشور در آزمون ورودی دوره دکتری Ph.D نیمه متمرکز سال ۱۳۹۶ اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه‌های شهید بهشتی، علامه‌طباطبایی، تربیت مدرس و صنعتی‌خواجه‌نصرالدین طوسی تهران در ۴ رشته‌ جدید آموزش زبان چینی و شرق دور، زبان و ادبیات چینی، زبان چینی و فناوری فرهنگی برای دوره بورس و اعزام به خارج از کشور اعلام پذیرش کرده اند.

تمامی متقاضیان (اعم از اینکه در آزمون دکتری سال ۱۳۹۶ ثبت‌نام کرده و یا نکرده اند) می‌توانند به منظور آگاهی از نحوه ثبت‌نام، شرایط و ضوابط، تاریخ و زمان آزمون کتبی و همچنین زمان و نحوه انجام مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی از تاریخ ۹ اردیبهشت ماه ۹۶ به پایگاه اطلاع رسانی این دانشگاه‌ها مراجعه کنند.

شرایط مربوط به دوره بورس و اعزام به خارج از کشور در صفحه‌های ۵ و ۶ دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون دکتری درج شده است.

عناوین این رشته‌های جدید در دفترچه راهنمای ثبت‌نام قبلاً اعلام نشده و آزمونی نیز در این رشته‌ها برگزار نشده است.

دوره نام رشته نام دانشگاه پذیرنده رشته ­های مرتبط که فارغ­ التحصیلان کارشناسی ارشد آن، می‌توانند در این رشته شرکت کنند
بورس اعزام به خارج آموزش زبان چینی و شرق دور دانشگاه شهید بهشتی داوطلبانی که یکی از مدارک کارشناسی و یا کارشناسی ارشد آنها، مرتبط با رشته و یا گرایش زبان چینی باشد.
زبان و ادبیات چینی دانشگاه علامه طباطبایی
زبان چینی دانشگاه تربیت مدرس
فناوری فرهنگی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی تمام رشته‌های گروه‌های علوم پایه، فنی و مهندسی، هنر و علوم انسانی

خبرنگار و انتشار دهنده: اخوندی

200

کد خبر: 759912

وب گردی

وب گردی