آملی‌لاریجانی: در برخورد با جرایم انتخاباتی سیاست واحد داشته باشید

رئیس قوه قضاییه با اشاره به بخشنامه اخیر انتخاباتی دادستان کل کشور به دادگستری‌های کل گفت که در برخورد با تخلفات و جرایم انتخاباتی با سیاست واحد عمل کنید.

به گزارش ایسکانیوز ، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در نشست با روسای کل دادگستری‌های کل کشور و دادستان های مرکز استان ها، ضمن تشکر از حضور مقامات عالی قضایی کشور و تبریک اعیاد پیش رو گفت:‌ جلسات ما با روسای کل دادگستری ها تاخیر داشت. ما به این موضوع نیاز داشتیم که در محضر دوستان باشیم و نوعی هماهنگی بین دادگستری‌های استان و ستاد برقرار شود. در هر حال موانع در این باره زیاد است.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به انتخابات پیش رو و اهمیت وظیفه قوه قضاییه در این باره تاکید کرد:‌ فضای اننتخاباتی اخیر کاملا طبیعی است. انتخابات مخصوصا انتخابات ریاست جمهوری امری مهم در کشور است. سرنوشت ساز هم هست. کشور چهار سال در دستان شخصی به لحاظ اجرایی خواهد بود که پیروز کارزار انتخابات باشد. انتخابات از ارکان مهم مردم سالاری دینی و ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی ایران است.

لاریجانی با تاکید بر اینکه اهمیت انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی روشن است، مطرح کرد: این انتخابات نوعی نمایش اقتدار و همبستگی ملی هم است. مردم باید با بصیرت، احساس دینی، وابستگی به نظام و با وجود این هجمه هایی که از سوی دشمنان به سمت نظام روانه است به صحنه بیایند.

خبرنگار:علی درخشان

کد خبر: 759931

وب گردی

وب گردی