کسب رتبه پنجم آزمون جامع علوم پایه پزشکی کشور از سوی دانشجوی پزشکی واحد کازرون

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون خبر داد: «بنت الهدی یوسفی منفرد دانشجوی رشته پزشکی واحد کازرون درآزمون جامع علوم پایه پزشکی کشور که شهریور 95 به صورت سراسری برگزار شد بر اساس اعلام وزارت بهداشت ،درمان و اموزش پزشکی حایز رتبه برتر 2/5 درصد و موفق به کسب رتبه پنجم کشوری شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر مختار مختاری اظهار کرد: «بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بنت الهدی یوسفی منفرد دانشجوی ورودی سال90 در رشته پزشکی واحد کازرون در آزمون جامع علوم پایه حائز رتبه پنجم کشوری شده است.»

معاون علوم پزشکی واحد کازرون افزود: «این موفقیت ارزشمند که نشان دهنده تلاش و پشتکار این دانشجوی عزیز میباشد را به ایشان تبریک و تهنیت گفت . همچنین نامبرده از تلاش مسیولین دانشگاه و استان در خصوص اهتمام در جهت حل مسایل و مشکلات دانشجویان علوم پزشکی واحد کازرون و نیز زحمات اساتید پایه و بالینی پزشکی تشکر و قدردانی نمود.
معاون علوم پزشکی واحد کازرون با بیان اینکه دانشجویان علوم پزشکی واحد کازرون همه ساله دارای رتبه و موفقیت بالایی هستند، گفت: «تعداد 45 نفر از دانشجویان علوم پزشکی واحد کازرون در اسفند ماه 95 در آزمون جامع علوم پایه پزشکی کشور شرکت کردند و صددرصد دانشجویان شرکت کننده در این آزمون پذیرفته شدند که موفقیت بزرگ و ارزشمندی برای دانشجویان عزیر و واحد دانشگاهی محسوب میگردد.
این استاد دانشگاه افزود: «درخصوص رشته‌های علوم پزشکی با توجه به اهمیت این رشته‌ها ریاست محترم واحد همواره دستورات مساعد و لازم در راستای ارتقای کیفی آموزش و پژوهش را مطابق استانداردهای مورد نظر وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی صادر نموده تا دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی با آرامش خاطر بتوانند به تحصیل بپردازند و فارغ التحصیل شوند.

کد خبر: 759952

وب گردی

وب گردی