۲۴۷ کیلو تریاک و 320 گرم شیشه در مبادی ورودی مشهد کشف شد

جانشین سرپرست دادسرای مشهد از کشف محموله ۲۴۷ کیلویی تریاک و شیشه در مبادی ورودی مشهد خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان قاضی مهدی خدابخشی از کشف محموله 247 کیلویی شیشه و تریاک خبر داد و گفت: ماموران ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در یک اقدام پوششی به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد افرادی قصد دارند با یک خودروی سواری محموله مواد افیونی را وارد مشهد و به فردی تحویل دهند.

وی عنوان کرد: ماموران پس از اخذ مجوزهای لازم قضایی وارد عمل شده و مسیر مورد نظر را تحت کنتزل نامحسوس قرار دادند تا اینکه خودروی مورد نظر که یک دستگاه سواری سمند بود شناسایی شد.

قاضی خدابخشی ادامه داد: ضابطین قضایی با رویت خودوروی مورد نظر وارد عمل شدند و این سواری را در کنار جاده متوقف کردند و آن را مورد بازرسی قرار دادند.

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بازرسی این خودرو مقدار 247کیلو300گرم تریاک و 320 گرم شیشه را که به طرز ماهرانه ای در این سمند جاسازی شده بود را کشف کردند.

وی ادامه داد: متهمان که دستشان برای پلیس رو شده بود خواستند تا با پیشنهاد رشوه از چنگ قانون فرار کنند که ماموران با رد رشوه در این رابطه چهار متهم را دستگیر و خودروی سواری سمند را نیز توقیف کردند.

قاضی خدابخشی گفت: این ماموریت ضربتی شامگاه امروز ضربتی و با هدایت سرهنگ صفدری، رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی اجرا شد.

منتشر کننده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 759974

وب گردی

وب گردی