حسین زاده لطفی: تلاش مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی همواره بر رعایت قوانین است

معاون آموزش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بیش از 70 درصد رشته گرایش های کارشناسی ارشد به دلیل عدم وجود داوطلب به میزان کافی قابلیت توسعه ندارند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از ارومیه، دکتر فرهاد حسین زاده لطفی در دهمین شورای آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی که صبح امروز در محل سالن اجلاس شهید حمید باکری واحد ارومیه برگزار شد، گفت: کاهش جمعیت دانش آموزی و افزایش مراکز آموزش به شدت در حوزه آموزش عالی احساس می شود.

ویدر ادامه گفت: جذب دانشجو، عامل بسیار مهمی است ولی باید در چارچوب قوانین و آیین نامه ها صورت گیرد.

دکتر حسین زاده لطفی رقابت علمی در بین واحد های دانشگاهی اشاره کرد و افزود: منابعی که در استان وجود دارد باید به طور مساوی با توجه به ظرفیت ها بین همه واحد های استان توزیع شود.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاهی موفق است که قوانین و مقررات را در جهت افزایش کیفیت سر لوحه کار خود قرار دهد گفت: تلاش مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی همواره بر رعایت قوانین است و پیشرفت های کنونی را نیز مدیون آن هستیم.

دکتر عزیز جوان پور، رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی نیز در ادامه این جلسه ضمن عرض خیر مقدم جهت حضور معاون آموزشی دانشگاه در واحد ارومیه، برگزاری دهمین جلسه شورای آموزشی استان را فرصت مناسبی برای رفع مشکلات واحد های استان دانست.

در پایان، روسای واحد های استان و معاونین آموزشی آن ها به بیان مسائل و مشکلات واحد ها پرداختند.

کد خبر: 759980

وب گردی

وب گردی