داغ ترین اخبار دانشگاه آزاد اسلامی در هفته پایانی فروردین 96 چه بود؟

آخرین هفته فروردین سال 1396 با شروع جلسات شورای استان های دانشگاه آزاد اسلامی، افتتاح مرکز نوآوری و شتاب دهی پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و برگزاری دویست و پنجمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی همراه بود.

به گزارش ایسکانیوز، در ادامه داغ ترین اخبار شنبه(26 فروردین ماه) تا پنجشنبه (31فروردین ماه) که در دانشگاه آزاد اسلامی رخ داده را می خوانید.

شنبه 26 فروردین 1396

اعلام فراخوان جذب شرکت‌های دانش‌بنیان

فراخوان جذب شرکت‌های دانش‌بنیان، واحدهای فناور و صاحبان ایده برای استقرار در مرکز دوم پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی صادر شد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

برگزاری ششمین دوره مسابقات ملی رباتیک آزاد کردستان در خردادماه

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری ششمین دوره مسابقات ملی رباتیک آزاد دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی استان کردستان خبر داد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

یکشنبه 27 فروردین 1396

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف با حضور بیش از 10 هزار نفر از دانشجویان و کارکنان در دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر علیرضا صامت معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی طبق سنوات گذشته اقدام به برنامه ریزی و ابلاغ بخشنامه برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در سال96، در سطح واحدها و مراکز دانشگاهی کرده است.

دکتر صامت خاطر نشان کرد: در مجموع بیش از 10 هزار نفر در این مراسم شرکت داشتند که از این تعداد 365 نفر از اعضای هیات علمی، بیش از 9 هزار نفر دانشجو و 508 نفر از کارکنان حضور داشتند.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

اعضای کمیته شهریه دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند

دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکام جداگانه ای اعضای کمیته شهریه دانشگاه آزاد اسلامی را منصوب کرد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

نحوه خرید کتاب های لاتین در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ بخشنامه ای نحوه دریافت بن خرید کتاب های لاتین در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب را به واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

ابلاغ بخشنامه بهره مندی کادر داوری، مربیان و سرپرستان تیم های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی از تسهیلات مخصوص ورزشکاران

بخشنامه بهره مندی کادر داوری، مربیان و سرپرستان تیم های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی از تسهیلات مخصوص ورزشکاران توسط دکتر فرهاد حسین زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

دوشنبه 28 فروردین 1396

دکتر دادگان خبر داد: برگزاری همایش پیاده روی به مناسبت سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی

معاون ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری همایش پیاده روی به مناسبت سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

وقتی توهمات تبدیل به سوژه تخریب می شود

در پی انتشار خبرهایی مجعول و برخاسته از تخیلات نویسنده در برخی رسانه ها علیه دانشگاه آزاداسلامی، روابط عمومی این دانشگاه در دو اطلاعیه جداگانه نسبت به تنویر افکار عمومی و ارائه پاسخ به این اخبار اقدام کرد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

سه شنبه 29 فروردین 1396

نحوه ارزیابی آموزشی و پژوهشی پایان نامه های دانشجویان کارشناسی ارشد

معاون پژوهشی دانشگاه با ابلاغ بخشنامه ای اعلام کرد ملاک ارزیابی پایان نامه کارشناسی ارشد به صورت کیفی بوده و در میانگین معدل کل لحاظ نمی شود.

دکتر واشقانی فراهانی گفت: در اجرای مصوبه جلسه هیات رییسه دانشگاه و با هدف افزایش کیفیت پایان نامه های کارشناسی ارشد، روش ارزیابی آموزشی و پژوهشی پایان نامه های دانشجویان کارشناسی ارشد(از ورودی نیمسال اول مهر95 به بعد) طی بخشنامه ای ابلاغ شده است.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

هدف رسانه های مغرض با دانشگاه، باج گیری و سهم خواهی سیاسی است / دانشگاه آزاد اسلامی مرعوب جوسازی ها نخواهد شد/ باید نقش دانشگاه آزاد اسلامی در اقتصاد مقاومتی

دکتر میرزاده در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با انتقاد از انتشار اخبار مغرضانه و کذب برخی رسانه ها علیه مدیریت این دانشگاه، تاکید کرد: هدف این رسانه ها باج گیری و سهم خواهی سیاسی است و دانشگاه آزاد اسلامی مرعوب این جوسازی ها نخواهد شد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

چهارشنبه 30 فروردین 1396

رسانه های دروغ‌پرداز و تهمت‌زن بدانند از اعلام رضایت خبری نیست / نتیجه اتهام‌زنی و نشر اکاذیب مطابق قانون، تحمل حبس، شلاق و جزای نقدی است

مدیرکل امور حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی در پی انتشار اخباری کذب، مغرضانه و خلاف واقع توسط خبرگزاری های فارس، تسنیم و خبرنامه دانشجویان ایران در روزهای اخیر که بدون رعایت موازین اخلاقی و حرفه ای منتشر شده است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی شکایت رسمی خود را علیه خبرسازی این سه رسانه تقدیم دادسرای فرهنگ و رسانه تهران کرده است.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

دکتر حسین‌زاده لطفی: دانشگاه آزاد اسلامی آماده رفع نیازهای آموزشی و پژوهشی همه سازمان‌ها است

تفاهمنامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته با حضور دکتر فرهاد حسین‌زاده لطفی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه و مسعود پل‌مه، رئیس هیات‌ مدیره انجمن کشتیرانی امضا شد.

فرهاد حسین‌زاده لطفی، در جلسه انعقاد این تفاهمنامه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با سابقه 35 ساله، در حال حاضر حدود یک‌میلیون و 500هزار دانشجو در همه مقاطع تحصیلی از کاردانی تا دکتری دارد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

دکترحسین زاده لطفی:انتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی هفته دوم اردیبهشت ماه آغاز می شود

دکتر فرهاد حسین زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: انتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی هفته دوم اردیبهشت ماه آغاز می شود.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید در عمل به حمایت از کار، تولید، اشتغال و محصول ایرانی اعتقاد داشت/اجرای نظرات دکتر ولایتی در توسعه امور پژوهشی پیشرفته و جذب نخبگان مورد تاکید جدی است

دویست و پنجمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور اعضا برگزار شد.

دکتر میرزاده در ابتدای این جلسه گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید در عمل به حمایت از کار، تولید، اشتغال و محصول ایرانی اعتقاد داشت.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

افتتاح مرکز نوآوری و شتاب دهی پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مهندس محسن هاشمی

معاون عمرانی و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قبل از جلسه هم اندیشی واحدهای مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران مرکز نوآوری و شتاب دهی این پارک را افتتاح کردند.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

پنج‌شنبه 31 فروردین 1396

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی: حراست ابزاری در اختیار مجموعه مدیران است و مسئولین نباید آن را رقیب خود بدانند

ششمین همایش روسا و مدیران حراست استان کرمان به ریاست دکتر ستاری رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی واحد کرمان برگزار شد.

در این همایش دکتر هومن ستاری رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، حراست را چراغ راه واحد های دانشگاهی دانست و عنوان کرد: مجموعه حراست مانند چراغ راهی روشن است که باید خوب ببیند و خوب بشنود تا بتواند به خوبی مدیران دستگاه ها را در هدایت واحد های دانشگاهی یاری دهد.

ستاری حراست را بازوی کمکی مدیران در دانشگاه معرفی کردو گفت: روسای واحد های دانشگاهی با تعامل و همکاری مدیران حراست میتوانند درست تصمیم بگیرند و به موقع پاسخگو باشند.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی تلاش برای حفظ سرمایه های مادی و معنوی واحد های دانشگاهی را از دیگر مسئولیت های مدیران حراست دانشگاه دانست و تصریح کرد: حراست ابزاری در اختیار مجموعه مدیران است و مسئولین نباید آن را رقیب خود بدانند.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

دکتر میرزاده: یکی از مأموریت‌های صاحبان اندیشه شناساندن مشاهیر و مفاخر به نسل‌های آینده است

کتر میرزاده در پیامی به همایش ملی نکوداشت عطاملک جوینی گفت یکی از مأموریت‌های صاحبان اندیشه و خرد در برپایی نکوداشت شخصیت‌های ادبی و فرهنگی، همانا زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره‌ی شاعران و نویسندگان این مرزوبوم و شناساندن مشاهیر و مفاخر به نسل‌های آینده است. همین امر جوانان امروز را که بیش از هر کسی، تشنه‌ی یافتن راز و رمز ماندگاری زبان و فرهنگ فارسی و افتخارات ملی، فرهنگی، علمی و ادبی هستند، وادار می‌سازد تا بیشتر از گذشته با تاریخ همراه باشند و آن‌را پاس بدارند. خیل دانشگاهیان می‌دانند که باید با تاریخ زنده بمانند و با تاریخ مانا گردند و ریشه‌ها و هویت فرهنگی عمیق خود را با شناخت مشاهیر ایران باز شناسند.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

خبرنگار: ناهید سمیعی/انتشار:آخوندی

200/202

کد خبر: 760030

وب گردی

وب گردی