اعلام حمایت روسای کانونهای بازنشستگی تامین اجتماعی از کاندیداتوری روحانی

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی گفت: روسای کانون‌های کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی سراسر کشور حمایت قاطع خود را از ریاست جمهوری دکتر حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام و تاکید کردند که در انتخابات پیش روی به ایشان رای خواهند داد.

به گزارش ایسکانیوز، علی اصغر بیات گفت: در نشست اخیر، روسای کانون های استانی سراسر کشور که در تهران برگزار شد، نمایندگان کارگران بازنشسته و مستمری بگیر، ضمن بررسی عملکرد دولت تدبیر و امید در خصوص ارتقای معیشت و زندگی بازنشستگان در طول چهار سال گذشته، به این نتیجه رسیدند که دولت دکتر روحانی و مشخصاً سازمان تامین اجتماعی از هیچ تلاشی برای بهبود وضعیت زندگی زحمتکش ترین اقشار جامعه دریغ نکرده اند.


بیات افزود:ارزش تلاش‌های انجام شده از آن جهت است که دولت تدبیر و امید و سازمان تامین اجتماعی همواره از تبعات منفی اقدامات و حاشیه هایی که در طول دولت های نهم و دهم ایجاد شده بود در رنج بودند اما با همت و تدبیر کم نظیرو بدون هر گونه اقدامات و شعارهای مردم فریب، خدمات قابل توجهی را به بازنشستگان و مستمری بگیران ارائه کردند.


رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی، افزایش 81 درصدی حقوق بازنشستگان در طول سال های 92 تا 96 را اقدامی بسیار مهم در کاهش فاصله طبقاتی و ترمیم حقوق ایشان، ذکر کرد و گفت: در طول این چهار سال، همواره حقوق بازنشستگان از تورم پیشی گرفته وتا حدودی فاصله تاریخی میان مستمری و تورم از بین رفته است.


وی تاکید کرد: روسای کانون های کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سراسر کشور بر این باورند ریاست جمهوری جناب آقای دکتر روحانی، می تواند تداوم فعالیت های فقرزدایانه و ارتقای شاخص های تامین و رفاه اجتماعی را بیش از پیش در پی داشته باشد.


بیات در گفت‌وگو با ایسنا،افزود: خوشبختانه دولت یازدهم در مسیر تحقق و پاسخگویی به مطالبات بازنشستگان و مستمری بگیران گام برداشته است.


رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی در پایان از جامعه کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی خواست با حضور در پای صندوق های رای در هر چه با شکوه تر شدن دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت کنند.

302/302

کد خبر: 760098

وب گردی

وب گردی