زاهدی:امیدوارم شاهد انتخاباتی پرشکوه و بانشاط باشیم

محمد مهدی زاهدی داوطلب انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری که صلاحیت وی از سوی شورای نگهبان احراز نشد دراطلاعیه ای اعلام کرد: به تصمیم شورای نگهبان احترام می گذارم و امیدوارم شاهد انتخاباتی پرشکوه و بانشاط باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، وی در این اطلاعیه بیان کرده است: اینجانب به درخواست و پشتوانه جمع کثیری از شما هموطنان عزیز و جامعه علمی کشور پا در عرصه انتخابات ریاست جمهوری گذاشتم.باور دارم کشورمان گنجینه ای از ذخایر ارزشمند مادی و معنوی است، اعتماد و حمایت مردمی بزرگترین سرمایه معنوی است که باید ما مسوولان قدر این نعمت را بدانیم.

درادامه این بیانیه تاکید شده است:شرایط امروز متناسب با جایگاه ایران و ایرانی نیست و تغییر یک ضرورت است. تغییر در نگاه ها و نگرش ها،تغییر در رفتارها، تغییر در ساختارها و زیر ساخت های نظام اداری و تحول در همه زمینه ها از جمله معیشت مردم باید انجام شود.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در این اطلاعیه اعلام کرده است: حال که شورای محترم نگهبان با برگزاری جلسات فشرده و رعایت مصالح نظام، تصمیم به حضور شش نفر از آقایان محترم گرفته است، ضمن پذیرش و احترام به تصمیم آن شورای محترم و تشکر از آنان و اعضای محترم ستاد انتخابات کشور، امیدوارم شاهد انتخاباتی پرشکوه و با نشاط باشیم.اینجانب در ادامه مسیر همراه با شما و حمایت از جریان انقلابی تمام تلاش خویش را برای حضور دولتی کارآمد، انقلابی و پرانگیزه به کار خواهم بست.

خبرنگار و منتشرکننده: راضیه فراهانی

کد خبر: 760178

وب گردی

وب گردی